برترين اخبار برترين اخبار .

برترين اخبار

كاربردهاي سروو موتور ال اس LS: فراتر از انتظارات

كاربردهاي سروو موتور ال اس  LS: فراتر از انتظارات

سروو موتورهاي LS به دليل دقت، قابليت اطمينان و قدرت، كاربردهاي گسترده اي در صنايع مختلف دارند. در حالي كه ليست ارائه شده شامل برخي كاربردهاي رايج مانند تجهيزات پزشكي، ربات ها، ماشين آلات چاپ و بسته بندي و ماشين آلات نساجي است، اين موتورها پتانسيل استفاده در بسياري ديگر را دارند. در اينجا برخي از كاربردهاي خاص و نوآورانه سروو موتورهاي LS آورده شده است:

صنعت هوافضا: سروو موتورهاي LS براي كنترل دقيق سطوح پرواز، هدايت بال ها و دم هواپيما و همچنين تثبيت ماهواره ها و ساير فضاپيماها استفاده مي شود.

صنعت خودرو: اين موتورها در سيستم هاي تعليق فعال، فرمان برقي و سيستم هاي ترمز ABS كاربرد دارند.

انرژي هاي تجديدپذير: سروو موتورهاي LS در توربين هاي بادي براي جهت دهي پره ها و در صفحات خورشيدي براي رديابي خورشيد استفاده مي شوند.

ساخت و ساز: در جرثقيل هاي غول پيكر براي جابجايي بارهاي سنگين با دقت بالا و در ربات هاي ساختماني براي انجام كارهاي مختلف مانند آجركاري و بتن ريزي استفاده مي شود.

كشاورزي: ​​در سيستم هاي آبياري دقيق، ماشين هاي برداشت و سيستم هاي كنترل گلخانه استفاده مي شود.

صنعت چاپ: براي اطمينان از دقت و وضوح تصوير در ماشين هاي چاپ با كيفيت بالا استفاده مي شود.

صنعت رباتيك: سروو موتورها ماهيچه هاي اصلي ربات ها را تشكيل مي دهند و به آنها اجازه مي دهند طيف وسيعي از حركات را با دقت و ظرافت بالا انجام دهند.

پزشكي: در بازوهاي رباتيك جراحي براي انجام روش هاي پيچيده با حداقل تهاجم، در دستگاه هاي تصويربرداري پزشكي مانند MRI و سي تي اسكن و در ايمپلنت هاي مصنوعي مانند پروتزهاي مفصلي استفاده مي شود.

سرگرمي: در شبيه سازهاي پرواز، ربات هاي سرگرمي و سكوهاي حركتي استفاده مي شود.

اينها تنها چند نمونه از كاربردهاي بي شمار سروو موتورهاي LS هستند. با پيشرفت تكنولوژي، انتظار مي رود در آينده كاربردهاي جديد و نوآورانه اي براي اين موتورها پديدار شود. علاوه بر موارد فوق، سروو موتورهاي LS به دليل چندين مزيت، از جمله موارد زير، يك انتخاب محبوب براي طيف گسترده اي از كاربردها هستند:

دقت بالا: سروو موتورهاي LS مي توانند موقعيت و سرعت خود را با دقت بسيار بالايي كنترل كنند.

قابليت اطمينان: اين موتورها بادوام و قابل اعتماد هستند و مي توانند در شرايط سخت كار كنند.

قدرت: سروو موتورهاي LS مي توانند گشتاور بالايي توليد كنند كه آنها را براي كاربردهاي چالش برانگيز مناسب مي كند.

قابليت كنترل: سروو موتورهاي LS را مي توان به راحتي با استفاده از سيستم هاي كنترل مختلف كنترل كرد.

اندازه و وزن كوچك: سروو موتورهاي LS از نظر اندازه و وزن در مقايسه با ساير موتورهاي الكتريكي با قدرت مشابه كوچكتر هستند.

اگر به دنبال يك راه حل حركتي دقيق، قابل اعتماد و قدرتمند هستيد، سروو موتورهاي LS مي توانند انتخاب خوبي براي شما باشند.

گارانتي و خدمات پس از فروش سروو موتور LS

شركت LS به عنوان يكي از بزرگترين توليد كنندگان تجهيزات اتوماسيون صنعتي در جهان، خدمات پس از فروش گسترده اي را براي سروو موتورهاي خود ارائه مي دهد. اين خدمات شامل موارد زير است:

 

تمامي سروو موتورهاي LS داراي 18 ماه گارانتي مي باشند.

در طول مدت گارانتي در صورت بروز هرگونه مشكل مي توانيد از خدمات تعمير و يا تعويض رايگان سروو موتور خود بهره مند شويد.

شركت LS خدمات تخصصي تعمير و نگهداري سروو موتور LS را ارائه مي دهد.

اين خدمات شامل عيب يابي، تعمير، تنظيم و تست موتور مي باشد.

شما مي توانيد با امضاي قرارداد تعمير و نگهداري از خدمات دوره اي و منظم موتور خود بهره مند شويد.

شركت LS خدمات مشاوره فني رايگان به مشتريان خود ارائه مي دهد.

براي بهره مندي از مشاوره متخصصان اين شركت در زمينه انتخاب، نصب، راه اندازي و استفاده از سرو موتورهاي LS مي توانيد با واحد پشتيباني فني شركت ال اس تماس بگيريد.

خريد از سايت آرتا اينورتر 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۵۵:۰۶ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

سامانه ثبت تغيير شركت

سامانه ثبت تغيير شركت


صورتجلسه گزارشي است كه در پايان هر جلسه در شركت ها تنظيم مي شود و كليه موارد ذكر شده در جلسه و تصميمات اتخاذ شده از قبيل تغيير نام شركت، انحلال شركت، تغيير هيئت مديره و ... مانند، در آن ذكر شده است. اما براي اينكه برخي از اين تغييرات رسمي و قانوني تلقي شود، شركت ها بايد صورتجلسه تنظيمي را در سايت اداره ثبت شركت ها ثبت كنند. در غير اين صورت تغييرات تصميم‌گيري شده براي بانك‌ها، مؤسسات و سازمان‌ها قابل اجرا نخواهد بود.

در گذشته شركت ها براي ثبت صورتجلسه تغييرات خود بايد به اداره ثبت شركت ها يا اداره ثبت مراجعه مي كردند. در سال هاي اخير استفاده از اينترنت بسيار رايج شده و خدمات زيادي به صورت آنلاين ارائه شده است. در همين راستا اداره ثبت شركت ها سامانه جامع آنلاين ثبت شركت ها را نيز راه اندازي كرده است.

يكي از امكاناتي كه سامانه جامع ثبت شركت براي متقاضيان فراهم كرده است سامانه ثبت آنلاين صورتجلسه تغييرات شركت شامل ثبت تغييرات شركت هاي سهامي عام و ثبت تغييرات شركت تضامني است. متقاضياني كه تمايل به ثبت آنلاين صورتجلسه تغيير شركت خود دارند، مي توانند با مراجعه به آدرس irsherkat.ssaa.ir، وارد سايت سامانه شده و مراحل سامانه را طي كنند.

 

نحوه و مراحل ثبت تغييرات شركت


در قسمت هاي قبل در مورد نحوه ورود به سامانه ثبت آنلاين صورتجلسه تغيير شركت براي متقاضياني كه قصد ثبت آنلاين صورتجلسه تغيير خود را دارند صحبت كرديم. در ادامه مقاله قصد داريم به روش و مراحل سامانه ثبت آنلاين صورتجلسه تغيير شركت بپردازيم كه بسيار شبيه به مراحل ساير امور مربوط به شركت ها مانند ثبت آنلاين درخواست كد جامع، ثبت نام مي باشد. يك اعلاميه و مانند آن نحوه و مراحل ثبت آنلاين صورتجلسه تغيير شركت به شرح زير است:

پس از اينكه طبق مراحل توضيح داده شده در بالا وارد سايت سيستم شديد و گزينه دقايق تغيير را انتخاب كرديد، بايد در قسمت روش درخواست يكي از دو گزينه را با شناسه ملي يا بدون شناسه ملي انتخاب كنيد و سپس به ادامه مطلب برويد. با وارد كردن اطلاعات مورد نياز مانند شناسه ملي شركت يا نام، استان و واحد ثبتي شركت و با وارد كردن تصوير امنيتي اقدام كنيد.

 

در اين مرحله بايد اطلاعاتي مانند خوشه و گروه اشخاص حقوقي، تاريخ تشكيل مجمع، حد نصاب مجمع از نظر تعداد سهامداران حاضر در جلسه، اطلاعات متقاضي و شخص امضاكننده سند را وارد كنيد. نام، نام خانوادگي، شماره ملي، تاريخ تولد، تابعيت، وضعيت وكالت، سمت و شماره تلفن همراه آنها و سپس با وارد كردن تصوير امنيتي وارد مرحله بعد شويد.

ثبت تغييرات شركت در اصفهان در سايت گيتي ثبت اصفهان 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۵۸:۲۲ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

چرا بايد در امور مالياتي وكيل داشته باشيم؟

مشاوره مالياتي چيست؟
مشاوره مالياتي چيست و چگونه مي تواند به افراد و صاحبان مشاغل كمك كند؟

برنامه ريزي مالي مناسب براي پرداخت ماليات تنها از طريق مشاوره مالياتي امكان پذير است. يكي از مهم ترين مسائلي كه هم براي افراد و هم براي سازمان ها مطرح مي شود، امور مالياتي است. ماليات موضوعي است كه تقريباً همه مشاغل و افراد با آن سر و كار دارند. از آنجايي كه درك قوانين مالياتي نيازمند دانش تخصصي است، بهتر است مسائل مالياتي را به متخصصان بسپاريد

 

وظيفه مشاوره مالياتي
وظيفه اصلي مشاوره مالياتي مديريت و كنترل امور مالياتي شركت و ارائه پيشنهادات براي كاهش هزينه ها و تعهدات مالياتي در راستاي قانون مي باشد. مشاوران مالياتي نكات مهم اظهارنامه و پرداخت به موقع ماليات را براي افراد يا شركا توضيح مي دهند. اين نكات شامل اخذ كد اقتصادي، تنظيم دقيق اظهارنامه مالياتي و ماليات بر ارزش افزوده، پلمپ دفاتر قانوني قبل از شروع سال مالي جديد و ... مي باشد.همچنين مشاور مالياتي مسئوليت پشتيباني مالياتي و دعاوي مالياتي را بر عهده دارد.

پشتيباني مالياتي: مشاوران مالياتي در ابتداي كار به مديران مشاوره مي دهند و با ساده سازي مسائل مالي به آنها كمك مي كنند تا پيچيدگي هاي قوانين مالياتي را درك كنند. اين مشاوران به همراه اعضاي واحد مالي صورت هاي مالي را به صورت دقيق و صحيح تهيه مي كنند و همچنين نحوه استفاده از معافيت هاي مالياتي را براي مديران توضيح مي دهند.

دعاوي مالياتي: حل و فصل مسائل قانون ماليات در مراجع قضايي يكي ديگر از ابعاد كار اين مشاوران است. هر ساله در زمان تعيين شده از سوي سازمان مالياتي صاحبان مشاغل بايد اظهارنامه مالياتي ارائه كنند. مميزان مالياتي گاهي اظهارنامه هاي ارسالي شركت ها را قبول نمي كنند و ميزان ماليات پرداختي را اصلاح مي كنند. در اين موارد واحد اقتصادي مربوطه به مشاور مالياتي جهت بررسي و رفع مغايرت در اظهارنامه مالياتي شركت نيازمند است. با انجام اين كار توسط مشاوران، شركت در هزينه هاي مالي صرفه جويي مي كند.

 

چرا بايد در امور مالياتي وكيل داشته باشيم؟
وكيل مالياتي از مؤدي دفاع مي كند و اظهارنامه مالياتي را مطابق استاندارد تهيه و در موعد مقرر تسليم مي كند. وكيل مالياتي از جرائم مالياتي جلوگيري مي كند و تا آخرين مرحله در كنار مؤدي حضور دارد. امروزه مراجعه به وكيل مالياتي متخصص براي تكيه بر قوانين جاري و اثبات حقانيت موديان براي كليه اشخاص حقيقي و حقوقي بسيار مهم و ضروري است. وكيل مالياتي بهترين راه حل را به افراد در شرايط پيچيده ارائه مي دهد و موقعيت مناسبي را براي تصميم گيري موديان فراهم مي كند و عمليات مالياتي را با كمترين هزينه و جريمه انجام مي دهد. همچنين عوامل متعددي بر ميزان حق الزحمه وكيل مالياتي تأثير مي گذارد كه از آن جمله مي توان به سابقه و رزومه كاري وكيل، تعداد اسناد حسابداري، مبلغ فروش و مسافت اشاره كرد. چرا بايد در امور مالياتي وكيل داشته باشيم؟
وكيل مالياتي از مؤدي دفاع مي كند و اظهارنامه مالياتي را مطابق استاندارد تهيه و در موعد مقرر تسليم مي كند. وكيل مالياتي از جرائم مالياتي جلوگيري مي كند و تا آخرين مرحله در كنار مؤدي حضور دارد. امروزه مراجعه همه اشخاص حقيقي و حقوقي به يك وكيل مالياتي خبره براي تكيه بر قوانين جاري و اثبات حقانيت موديان امري بسيار مهم و ضروري است. وكيل مالياتي بهترين راه حل را براي افراد در شرايط پيچيده ارائه مي دهد و موقعيت مناسبي را براي تصميم گيري موديان فراهم مي كند و عمليات مالياتي را با كمترين هزينه و جريمه انجام مي دهد. همچنين عوامل متعددي بر ميزان حق الزحمه وكيل مالياتي تأثير مي گذارد، مانند سابقه كاري و رزومه كاري وكيل، تعداد اسناد حسابداري، ميزان فروش و مسافت.

 

مشاوره مالياتي در اصفهان در سايت گيتي ثبت اصفهان 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۵۱:۴۳ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

هزينه دريافت كارت بازرگاني چقدر است؟

اخذ كارت بازرگاني در اصفهان 

مدارك مورد نياز كارت بازرگاني
اشخاص حقيقي
يك عكس تمام رخ با پس زمينه سفيد ارائه دهيد
ارائه فرم اتاق بازرگاني كه به تاييد دفتر اسناد رسمي رسيده باشد.
ارائه كپي كارت ملي
ارائه اصل گواهي تحصيلي (ديپلم يا بالاتر) يا ارائه 3 سال سابقه كار
ارائه گواهي عدم سوء پيشينه
ارائه گواهي بانكي تاييد كننده حساب جاري
ارائه كارت پايان خدمت يا كارت معافيت
ارائه كد اقتصادي


اشخاص حقوقي


ارائه مدارك مربوط به محل كار (گواهي مالكيت يا اجاره هولوگرام)
ارائه كارت ملي مدير عامل مجتمع
ارائه گواهي عدم سوء پيشينه
ارائه اظهارنامه ثبت در دفاتر تجاري
ارائه فرم اتاق بازرگاني
ارائه درخواست ثبت شركت با مسئوليت محدود

 

حداقل مدرك تحصيلي براي كارت بازرگاني چقدر است؟

شما بايد حداقل ديپلم دبيرستان داشته باشيد. در صورت نداشتن مدرك تحصيلي مي توانيد با ارائه 3 سال سابقه بازرگاني كارت دريافت كنيد (براي اطلاعات بيشتر و شرايط با ما تماس بگيريد).

هزينه دريافت كارت بازرگاني چقدر است؟

هزينه هاي سامانه اتاق بازرگاني شامل عضويت سالانه اتاق بازرگاني است كه اخيراً به يك ميليون و 450 هزار تومان افزايش يافته است، هزينه بازديد از سايت 430 هزار تومان و هزينه اخذ دفاتر تجاري حدودا 130 هزار تومان است. اگر اين فرآيند را به موسسه ما بسپاريد، هزينه موسسه نيز به اين مبالغ اضافه خواهد شد.

 

در سايت گيتي ثبت اصفهان 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۲۸:۴۰ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

چگونه برند را ثبت كنيم؟

چگونه برند را ثبت كنيم؟


شما مي توانيد خودتان يك برند ثبت كنيد يا اين كار را به يك متخصص بسپاريد.

وقتي نامي براي خود انتخاب كرديد يا لوگو داريد، اكنون زمان آن فرا رسيده است كه به ثبت آن فكر كنيد.

توصيه ما به شما اين است كه تا زماني كه برند خود ثبت نشده است، روي آن سرمايه گذاري نكنيد.

اگر مي خواهيد خودتان برند خود را ثبت كنيد و اشتباه نكنيد، بايد آموزش هاي لازم را ديده باشيد. زيرا با كوچكترين اشتباهي مي توانيد آن نام را براي هميشه از دست بدهيد. در اين راستا مي توانيد از مشاوره و خدمات ثبت برند مجموعه ثبت بهره مند شويد.

مراحل ثبت برند چيست؟

ابتدا اگر فرد يا شركت هستيد بايد در سازمان مالكيت فكري و معنوي ثبت نام كنيد. در ثبت شركت ها علاوه بر شركت بايد صاحبان امضا (مديرعامل) نيز به ثبت برسند.

پس از اين مرحله بايد با توجه به حوزه كاري خود و حوزه اي كه برندي كه قصد ثبت آن را داريد، اظهارنامه به سازمان ارائه دهيد. تهيه و ثبت درخواست يكي از مهم ترين بخش هاي كار است كه نبايد از آن غافل شد.

پس از تكميل و ارسال درخواست برند به اداره علائم تجاري، بايد منتظر بمانيد تا برند شما پس از چندين مرحله بررسي در صورت مشابه نبودن، ثبت شود.

حمايت قانوني از برند چيست؟


شما ممكن است شخص يا شركتي باشيد كه يك يا چند برند را به ثبت رسانده و آنها را معروف كرده است. از دو طريق مي توانيد از برند خود محافظت كنيد:

1. قبل از هر چيز بايد از ثبت برندهايي با نام مشابه يا همنام برند شما در همان زمينه فعاليت جلوگيري كنيد.

2. عليه كساني كه از برند معروف شما سوء استفاده مي كنند و بدون اجازه از آن براي سوء استفاده از موقعيت شما استفاده مي كنند، شكايت كنيد.

ثبت برند در اصفهان در سايت گيتي ثبت اصفهان

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۱۹:۲۹ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

چه كساني مي توانند در ايران شركت ثبت كنند؟

ثبت شركت در اصفهان 


مرجع ذي صلاح براي ثبت فعاليت هاي تجاري، بر اساس پيش نويس اصلاحي آيين نامه ثبت شركت ها مصوب شهريور 1340، «اداره ثبت شركت ها و مالكيت صنعتي» است. لازم به ذكر است اداره مذكور قبلاً «اداره ثبت شركتها و علائم تجاري و ثبت اختراعات اداره كل ثبت» ناميده مي شد كه پس از تصويب مذكور به اين نام تغيير يافت.

چه كساني مي توانند در ايران شركت ثبت كنند؟
1. كليه اشخاص حقيقي و حقوقي اعم از ايراني و خارجي مي توانند در ايران شركت ثبت نمايند.
2. داشتن سابقه كيفري مانعي براي ثبت شركت نمي باشد ولي نمي توانند عضو هيأت مديره، مدير عامل و يا بازرسان شركت باشند.
3. اشخاص خارجي مي توانند در ايران شركت بدون شريك ايراني به عنوان مالكيت 100% ثبت كنند.
4. چند شركت مي توانند بدون حضور اشخاص حقيقي شركت مستقل ثبت كنند. (جوينت ونچر) به منظور ايجاد اشتغال در ايران سعي شده است اين روند در ايران آسان شود. (مدارك مورد نياز: گواهي ثبت شركت + كپي مدارك هويتي نمايندگان آنها)

طبق قانون ثبت شركتها:

1- هر شركتي كه در ايران تشكيل شود و مركز اصلي آن در ايران باشد ايراني محسوب مي شود.

۲- شركت هاي خارجي كه مي خواهند در ايران به فعاليت هاي تجاري، صنعتي يا اداري بپردازند بايد در اداره ثبت اسناد تهران ثبت شوند. در صورت عدم ثبت نام در مهلت هاي تعيين شده از سوي مراجع قضايي با حكم قضايي علاوه بر محكوميت به جزاي نقدي از ادامه فعاليت نيز جلوگيري مي شود.

3- هزينه ثبت شركت هاي ايراني و خارجي برابر قوانين و مقررات مربوط خواهد بود.

براي ثبت شركت چه بايد كرد؟
1- اكثر شركت ها در ايران شركت هاي با مسئوليت محدود و سهامي خاص هستند. براي ثبت هر يك از آنها توجه به نكات زير ضروري است:

شركت با مسئوليت محدود
در شركت با مسئوليت محدود حداقل 2 نفر شريك و حداقل سرمايه 100000 تومان و حداقل هيئت مديره يا مديران 1 نفر يا بيشتر وجود دارد. مسئوليت هر يك از شركا «تا ميزان سهم الشركه» است.

شركت سهامي خاص:
در شركت سهامي خاص حداقل 3 نفر شريك حداقل سرمايه 100000 تومان و حداقل هيئت مديره يا مديران 3 نفر مي باشد. مسئوليت هر نوع شركت تجاري «تا مبلغ اسمي سهم هر يك از شركا» است.
ارائه گواهي پرداخت حداقل 35 درصد سرمايه شركت از بانك محل افتتاح حساب شركت در زمان ثبت الزامي است.
تبصره ـ در صورتي كه مقداري از سرمايه شركت به صورت غير نقدي (اموال منقول و غيرمنقول) باشد ارائه گواهي كارشناس رسمي دادگستري و در صورتي كه اموال غيرمنقول در سرمايه شركت باشد ارائه الزامي است. سند مالكيت اصلي
2- اداره ثبت شركت ها داراي نمونه فرم مدارك ثبت شركت مي باشد. اين نمونه فرم ها را مي توان از دفتر مذكور تهيه و تكميل كرد. كليه مدارك بايد توسط كليه شركا (بنيانگذاران) امضا شود.
از جمله اين فرم ها اظهارنامه ثبت شركت است كه از اوراق بهادار تهيه شده و بايد از دفتر مذكور تهيه شود. براي دريافت اظهارنامه مذكور بايد درخواستي در خصوص قصد تأسيس شركت تنظيم و امضا شود. ضمناً صورتجلسه مجمع عمومي عادي موسس و صورتجلسه هيئت مديره نيز تنظيم شده است كه بايد اخذ و امضا شود.

اخذ مجوز در صورتي كه موضوع مجوز باشد
فعاليت هايي كه قبل از ثبت شركت بايد از مراجع ذيصلاح مجوز داشته باشند 23 موضوع كلي هستند كه قبل از ثبت شركت بايد از مراجع ذيصلاح مجوز بگيرند. (جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين مورد به موضوعاتي كه در ثبت شركت نياز به مجوز دارند مراجعه كنيد)

پنج نام براي شركت خود انتخاب كنيد.
اسامي انتخابي نبايد داراي كلمات بيگانه، فاقد سابقه ثبت و داراي معنا و مطابق با فرهنگ اسلامي باشد.
انتخاب نام شركت يكي از مهمترين مراحل ثبت شركت مي باشد. نام شركت بايد نشان دهنده ايده و كسب و كار شما باشد. براي اين منظور مي توانيد از كارشناسان مجرب ثبت شركت فكر برات كمك بگيريد تا نهال نوپاي شما به خوبي به ثمر بنشيند.

به سامانه اداره ثبت شركت ها مراجعه كنيد.

سايت گيتي ثبت اصفهان 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۰۸:۲۰ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

اينورتر LS مدل IS7

اينورتر LS مدل IS7
ويژگي ها
قدرت بالا
سرعت بسيار بالا
عملكرد قدرتمند
كنترل آسان
كنترل موتور بدون سنسور
تنظيم خودكار
ترانزيستور ترمز داخلي
صفحه كليد LCD گرافيكي بزرگ
مناسب براي محيط هاي سخت به دليل عملكرد بالا
كاربرد مدل IS7
پنكه هاي صنعتي بزرگ
تسمه نقاله سنگين
ماشين آلات بسته بندي
بالابرها
آسانسورها
منسوجات
دستگاه لمينت
توليد تاير
دستگاه CNC
كمپرسورهاي هوا
تجهيزات پاركينگ
جرثقيل سقفي

اينورتر سري IS7

اينورتر LS مدل H100
ويژگي ها
نوع كنترل V/F
قابليت تنظيم فركانس به روش هاي آنالوگ و ديجيتال
داشتن حالت SLEEP براي كاهش مصرف برق
قابليت نظارت بر نرم افزار
چندين زبان و امكان كپي پارامترها در درايو ديگر
داراي اضافه بار در حالت عادي و سخت
داراي STD داخلي است
داراي سايز كوچك
امكان نصب فلنج
داراي فن خنك كننده سازنده
كاربرد
صنايع نساجي
آسانسورها
پله برقي
صنايع غذايي
معادن زغال سنگ
تصفيه آب

LS اينورتر سري H100

دستگاه ها و تجهيزات صنعتي كه در آنها از اينورتر LS مدل H100 استفاده شده است
جرثقيل سقفي و واگن برقي
ماشين هاي سيم كشي و رزوه پيچ مانند ريسندگي
تسمه نقاله
ميكسرها
اينورتر LS مدل H100 به گونه اي طراحي شده است كه قدرت نگهداري بالايي در صنايع نمك زدايي، پمپ و فن دارد. در واقع مي توان گفت اين مدل جزء نسل جديد اينورترهاي LS است كه بيشتر براي فن ها و پمپ ها استفاده مي شود. عملكرد آن تقريباً شبيه به سري IG5A است.

اينورتر LS

اينورتر LS مدل IG5
ويژگي ها
پوشش تمامي برنامه ها
دقت بالا به دليل داشتن وكتور
قابليت كنترل سرعت
پايداري بيشتر براي كنترل آسانسور و جرثقيل
با استفاده از رمزگذار SIN/غير مجاز مي باشد
كنترل PID
نوع كنترل گشتاور حلقه بسته با رمزگذار
تحمل اضافه بار
گشتاور بالا در سيگنال هاي كم
داراي 7 ورودي ديجيتال
داراي 3 خروجي ديجيتال
برنامه هاي كاربردي
صنايع پلاستيك
منسوجات
كاغذ سازي (چاپگر، كاتر)
زغال سنگ (بالابر و جرثقيل معدن)
صنايع غذايي (برچسب و بسته بندي)
تجهيزاتي مانند جرثقيل و بالابر
LS مدل M100
اينورتر LS مدل M100 براي پمپ ها و فن هاي كوچك و ترمزهاي نوع DC گزينه خوبي است. نوع ورودي آن تك فاز و 200 تا 130 ولت مي باشد.

ويژگي ها
صرفه جويي در انرژي
تنوع مدل
كنترل پيشرفته PID
داراي پتانسيومتر
دو خروجي رله در مدل هاي جديد
امكان نصب در كنار هم
دسترسي آسان به ترمينال هاي خروجي و ورودي
قابليت كپي هوشمند
داراي 5 ورودي ديجيتال
كاربرد
طرفداران كوچك
پمپ هاي خانگي
تسمه نقاله كوچك
كمپرسورهاي هوا در سردخانه ها و تهويه مطبوع
ماشين آلات بسته بندي
ماشين آلات ريسندگي
كاغذ سازي
تصفيه آب
تجهيزات دريايي

 

نمايندگي اينورتر ال اس در سايت آرتا اينورتر 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۰۰:۵۴ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)