برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

جراحی چانه

انواع کاشت چانه:


جراحی پروتز چانه در اصفهان برخی از ایمپلنت ها از سیلیکون جامد ساخته شده اند. در حال حاضر هیچ مدرک علمی دال بر مضر بودن این ماده وجود ندارد.

قبل از جراحی کاشت چانه:
هنگامی که در مورد روش خود با جراح پلاستیک خود صحبت می کنید، مهم است که در مورد انتظارات خود شفاف باشید. یک جراح پلاستیک به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را بگیرید. نگاهی به نمونه هایی از کار جراح مفید خواهد بود.

در طی این روش، برشی در دهان یا زیر فک شما ایجاد می‌شود و اگر سیگار می‌کشید یا مشکلات دندانی یا لثه‌ای دارید، مهم است که به پزشک خود اطلاع دهید. در این موارد جراح پلاستیک می تواند شما را راهنمایی کند.

ممکن است به شما دستور داده شود که آنتی بیوتیک های خوراکی را قبل و بعد از عمل برای جلوگیری از عفونت مصرف کنید.

جراحی کاشت چانه:
گاهی ممکن است جراح پلاستیک از شما بخواهد که یک شب در کلینیک بمانید. پزشک بر اساس شرایط عمومی پزشکی شما و اینکه آیا همزمان با کاشت چانه، سایر روش های زیبایی را انجام می دهید، در صورت لزوم به شما توصیه می کند.

در طول عمل، جراح اندازه و شکل مناسب ایمپلنت را برای بهبود ظاهر شما انتخاب می کند و آن را در جلوی استخوان فک قرار می دهد. یک برش کوچک ایجاد می شود و ایمپلنت در دهان (در امتداد لب پایین) یا زیر پوست زیر چانه قرار می گیرد.

یک برش کوچک زیر چانه یا داخل دهان به جراح این امکان را می دهد که ایمپلنت چانه را مستقیماً روی استخوان قرار دهد. بانداژ اغلب بعد از جراحی فک برای به حداقل رساندن تورم و ناراحتی استفاده می شود. بخیه های پوستی در پنج تا هفت روز برداشته می شوند. اگر از برش داخل دهانی استفاده شود، بخیه ها قابل جذب هستند.

برای چند روز در ناحیه آسیب دیده احساس ناراحتی و تورم خواهید داشت. ناتوانی موقت در لبخند زدن و صحبت کردن طبیعی است. علائم کبودی قابل مشاهده در اطراف چانه ظاهر می شود. جراح پلاستیک در مورد بهداشت دندان، رژیم غذایی و محدودیت های حرکتی بعد از جراحی به شما آموزش می دهد.

 

بعد از جراحی کاشت چانه:
به یاد داشته باشید که ممکن است برای هفته ها یا حتی ماه ها نتوانید ظاهر خود را به درستی ارزیابی کنید. به خودتان زمان کافی بدهید تا با ظاهر جدید خود سازگار شوید.

شاید تعجب کنید که بدانید اکثر مردم حتی متوجه نمی شوند که شما جراحی فک انجام داده اید - آنها فقط متوجه می شوند که ظاهر شما بهبود یافته و تغییرات ظریفی ایجاد کرده اید!

ایمپلنت صورت به تغییر ساختار اساسی صورت کمک می کند تا آن را پرتر و متعادل تر نشان دهد.

 

جراحی پروتز چانه چه شرایطی را اصلاح می‌کند؟ ژنیوپلاستی برای افرادی که مشکلات چانه را تجربه می‌کنند روشی ایده‌آل است. این مشکلات شامل موارد زیر می‌شود: بدشکلی‌های مادرزادی چانه که باعث ایجاد ناهماهنگی در صورت می‌شود، مانند هیپرپالزی کندیل، کشیدگی همی فک پایین، میکروزومی همی صورت، ناهنجاری‌های اکلوزال و اسکلتی بزرگ شدن چانه (ماکروژنیا) چانه کوچک یا تغییر شکل غیرمعمول (میکروژنی) چانه ضعیف چانه عقب رفته (رتروژنیا) چانه برجسته، بیرون‌زده یا بیش از حد بیرون‌زده پروگناتیسم فک پایین فک فرورفته چانه دوتایی و پایین پیری گردن و خط فک اصلاح آپنه خواب برای بهبود وضعیت زبان و باز کردن 

اطلاعات بیشتر در اصفهان سیصد و شصت 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۸:۳۷ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)