برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

پروتز گونه

جراحی کاشت گونه چیست؟

پروتز گونه در اصفهان  برجسته به نظر بسیاری بسیار زیبا است. ضعف گونه می تواند شادابی صورت را کاهش دهد، صورت را کشیده به نظر برساند و ناحیه زیر چشم را پیرتر نشان دهد. اگر به دلیل افزایش سن برجستگی گونه را از دست داده اید یا به طور طبیعی گونه های صافی دارید، جراحی پلاستیک گونه می تواند به گونه های شما حجم دهد و ساختار یک سوم میانی صورت شما را تغییر دهد و ظاهری شاداب تر و جذاب تر به شما بدهد. It Wet در این جراحی، ایمپلنت های دقیق محاسبه شده و ابعادی در جلوی استخوان گونه قرار می گیرند تا برجستگی و حجم بیشتری به آن ها بدهد.

 


راه های دیگری برای روشن کردن گونه ها چیست؟

روش استاندارد برای برجسته کردن گونه، جراحی با استفاده از پروتز است. این روش دائمی است و می تواند به تنهایی یا همراه با سایر عمل های زیبایی صورت انجام شود. روش های دیگر عبارتند از تزریق چربی و تزریق ژل که هر دو موقتی هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد چربی ها و ژل ها می توانید به قسمت "تزریقات" در منوی وبسایت مراجعه کنید.

 

 

 

آیا شما کاندید مناسبی برای کاشت گونه هستید؟

اگر گونه های شما به طور طبیعی به طور ایده آل بیرون نمی زند یا اگر به دلیل افزایش سن حجم گونه را از دست داده اید، کاندیدای مناسبی برای جراحی کاشت گونه محسوب می شوید. ممکن است قبلا از روش های موقتی (ژل یا تزریق چربی) برای افزایش برجستگی گونه های خود استفاده کرده باشید و اکنون به دنبال راهی دائمی برای رسیدن به این هدف باشید. مانند سایر روش های زیبایی، سلامت جسمی و روانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

اطلاعات بیشتر در اصفهان سیصد و شصت 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۳۹:۱۲ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)