برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

پروتز لب چیست؟

پروتز لب چیست؟

پروتز لب در اصفهان  یک روش نیمه تهاجمی است که برای افزایش حجم لب ها استفاده می شود. در گذشته از کاشت لب برای ایجاد لب های بزرگتر استفاده می شد. اما این روزها پروتزها طبیعی ترند و حجم مناسبی در لب ایجاد می کنند. به پروتز لب در زبان انگلیسی lip filler می گویند که به معنای پر کردن چیزی در داخل لب است.افرادی که لب های نازکی دارند برای کاشت لب مناسب نیستند. چون بافت کافی برای قرار دادن پروتز ندارند. در طی این روش، یک ایمپلنت پلاستیکی با ایجاد برش های کوچک در داخل لب قرار می گیرد. دو نوع پروتز پلاستیکی وجود دارد:

 


پروتز دائمی لب

پلی تترا فلوئورواتیلن منبسط شده

روش های دیگری برای بزرگ کردن لب وجود دارد. این روش‌ها موقتی هستند و مانند پروتز نمی‌توانند چندین دهه دوام بیاورند.تزریق ژل لب: تزریق ژل (معمولا ژل حاوی اسید هیالورونیک) برای برجسته کردن لب ها استفاده می شود.تزریق چربی اتولوگ: تزریق چربی اتولوگ استفاده از چربی از ناحیه شکم برای برجسته کردن لب ها است.1. پروتز لب دائمی

پروتزهای آهنربای دائمی از سیلیکون جامد ساخته شده اند. آنها بادوام هستند و ظاهر خوبی دارند و برای سالها دوام خواهند داشت. برخی از پزشکان معتقدند که این سیلیکون برای چانه و فک مناسب است اما بهتر است از آن برای پروتز لب استفاده نشود. به دلیل خطر اکستروژن. این وضعیت می تواند منجر به ایجاد جای زخم یا اسکار بر روی لب ها پس از برداشتن ایمپلنت شود.

 


2. پلی تترا فلوئورواتیلن منبسط شده

هر دو نوع ایمپلنت لب بی خطر هستند. اما بر اساس تحقیقات انجام شده در سال 2002، آنها به این نتیجه رسیدند که تفلون در واکنش با بافت لب بهتر است. این ایمپلنت ها نرم تر و قابل تراکم تر از ایمپلنت های سیلیکونی هستند. در نتیجه، لب ها طبیعی تر به نظر می رسند و فرد کمتر احساس می کند.

اطلاعات بیشتر در اصفهان سیصد و شصت 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۸:۳۵ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)