برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

لیفت پیشانی

لیفت پیشانی چیست؟

لیفت پیشانی در اصفهان روشی است که در آن برش های کوچکی در ناحیه پنهان بین موها ایجاد می شود. از طریق این برش ها و گاهی با ابزارهای مخصوص، بافت پیشانی به سمت بالا کشیده می شود و خطوط افقی و چین و چروک یا خطوط اخم روی پیشانی را بهبود می بخشد. در این روش ابروها نیز بالا رفته و کشیده می شوند. توجه به این نکته ضروری است که لیفت ابرو در از بین بردن پوست اضافی بالای پلک یا پف پلک موثر نیست و جراحی مناسب برای این مشکل بلفاروپلاستی است. در تکنیک جدید جراحی لیفت پیشانی با کمک آندوسکوپ انجام می شود و جراح با استفاده از تجهیزات و ابزار خاصی بافت پیشانی را بالا می برد که در نهایت منجر به دوره نقاهت کوتاه تر و نتایج مطلوب تری می شود.

انواع روش های لیفت پیشانی

دو نوع جراحی لیفت پیشانی و روش های غیر جراحی وجود دارد. روش های جراحی معمولا موثرتر و ماندگارتر هستند. همچنین در برخی موارد که شدت و میزان افتادگی زیاد است، روش های غیرجراحی کمتر کاربرد دارند.

 

 

 

جراحی لیفت پیشانی

به طور کلی، روش های لیفت پیشانی به دو گروه تقسیم می شوند: لیفت پیشانی کلاسیک و لیفت پیشانی آندوسکوپی

روش کلاسیک لیفت یا باز کردن ابرو

در این تکنیک، برش در خط رشد مو ایجاد می شود. یا گاهی بسته به شدت و وضعیت بیمار، برشی در ناحیه پلک بالایی یا پیشانی ایجاد می شود. سپس جراح با آزاد کردن و کشیدن ماهیچه ها یا برداشتن چربی و برداشتن پوست اضافی اقدام می کند. علاوه بر این، ماهیچه هایی که باعث ایجاد چین و چروک در این ناحیه می شوند نیز ضعیف می شوند.

این تکنیک تحت بیهوشی انجام می شود و نسبت به سایر روش ها دوره نقاهت طولانی تری دارد. همچنین ممکن است بی حسی دائمی در ناحیه برش یا خطوط برش قابل مشاهده باشد. اما ماندگاری و تاثیر بالایی دارد.

اطلاعات بیشتر در اصفهان سیصد و شصت 

 


لیفت آندوسکوپی پیشانی

در لیفت ابرو آندوسکوپی دو برش در ناحیه شقیقه و دو برش در وسط سر ایجاد می شود. سپس جراح یک آندوسکوپ و ابزارهای مخصوص را در این برش‌ها قرار می‌دهد و از طریق دوربین به تماشای این عمل می‌پردازد. این روش دوره نقاهت کوتاه تری دارد. به دلیل برش های کوچک و محدود، این روش برای افتادگی و چروک های خفیف و متوسط ​​مناسب است. علاوه بر این، برش باقی مانده پس از عمل در موها پنهان است و دیده نمی شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۳:۴۵ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)