برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

ویژگی های آبرسان کامان

امروزه محصولات کامان را می توان در بسیاری از فروشگاه های عرضه کننده لوازم آرایشی و دارویی به صورت آنلاین و حضوری مشاهده کرد. محصولات معتبر برند کامان به صورت گسترده در فروشگاه های لوازم آرایشی زنانه با قیمت های مناسب موجود است که با توجه به اقتصاد امروزی بسیار مقرون به صرفه می باشد. پاییز امسال این برند واتر بمب کامان را در 4 رنگ مختلف معرفی کرد و صدای پرتاب شبیه بمب بود! هدف این محصول مرطوب کردن عمیق پوست است.

انواع بمب های آبرسان کامان


بمب های هیدراتاسیون کامان در چهار نوع عسلی، کتونی، کلاژنی و ویتامین C عرضه می شوند که عملکرد اصلی آنها بسیار شبیه به هم است. هدف از همه اینها همان آبرسانی به پوست است. تفاوت آنها یکی از مواد موثره و اسانس است. اگرچه ظاهر آنها بسیار شبیه است.
بمب مرطوب کننده عسل کمان برای افرادی که تمایل به پوست قرمز دارند مناسب است. برای افراد بالای 30 سال، بمب آبرسان کلاژن کامان یک گزینه عالی است. این کار باعث تقویت کلاژن پوست می شود و حاوی آناناس است که برای التهاب پوست مفید است. افرادی که پوست تیره و کدر دارند، بمب آبرسان ویتامین C برای آنها عالی است.
ویتامین C علاوه بر روشن کردن پوست باعث کاهش خطوط ریز روی پوست می شود. به دلیل وجود مواد ضد چروک و جوان کننده، بمب آبرسان کیتون کامان برای افراد بالای 35 سال توصیه می شود.

نقد و بررسی ژل کرم مرطوب کننده واتر بمب با ویتامین C و اسید هیالورونیک کامان


ژل کرم آبرسان واتر بمب حاوی ویتامین C و اسید هیالورونیک بوده و مرطوب کننده ای با ماندگاری بالا است که پوست صورت را آبرسانی کرده و از افتادگی و ریزش پوست جلوگیری می کند. این محصول حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین C، عصاره لیمو، آلانتوئین، گلیسیرین و آنتی اکسیدان است. این دارو که حاوی لیمو است با التهاب مبارزه می کند و به نرم و صاف نگه داشتن پوست کمک می کند.

فواید ویتامین C برای پوست چیست؟


ویتامین C یک آنتی اکسیدان مهم برای پوست است که تولید کلاژن پوست را افزایش می دهد، از علائم پیری جلوگیری می کند و در کاهش آکنه و لک بسیار موثر است. ویتامین C نرمی بافت پوست و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد.

تولید کلاژن یک سیستم رگ خونی ایجاد می کند که در انتقال پروتئین و ویتامین C کارآمدتر است. این برای پوست های خشک ایده آل است. استفاده منظم از ویتامین C در حفظ درخشندگی و مرطوب نگه داشتن پوست بسیار موثر است. همچنین خطر خشکی و التهاب پوست را کاهش می دهد و لیپیدها را افزایش می دهد که به حفظ آب در پوست کمک می کند.

ویتامین C به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی، علائم پیری و لکه های ناشی از افزایش سن را از بین می برد. این ویتامین و ترکیبات آن به دلیل خاصیت ارتجاعی که برای پوست ایجاد می کند به رفع چین و چروک و خطوط نیز کمک می کند.

این ویتامین همچنین از پیری پوست و سرطان پوست جلوگیری می کند و پوست ما را سالم و جوان نگه می دارد.

ویژگی های ژل کرم آبرسان واتر بمب حاوی ویتامین C و هیالورونیک اسید کامان

• حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین C، عصاره لیمو و آلانتویین و گلیسیرین
• ترمیم کننده، آب‌رسان، شفاف و روشن کننده
• جلوگیری از کاهش الاستیکی پوست
• نرم کننده و افزایش دهنده لطافت
• مرطوب کننده‌ای با ماندگاری بالا
• جلوگیری از شل شدگی پوست
• کنترل کننده چربی پوسن
• مات کننده پوست صورت


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۱:۳۱ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)