برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

جراحی بینی در اصفهان

بیشترین متقاضی عمل بینی چه کسانی هستند ؟


افرادی که برای جراحی بینی در اصفهان توصیه می شوند معمولا کسانی هستند که بینی بزرگ، بینی خیلی کوچک، قوز پشت، نامتقارن و غیره دارند. علاوه بر این، جوانان نوجوان به دلیل بزرگ شدن بینی و تمایل به داشتن صورت زیباتر، مایل به جراحی بینی هستند. در هر جراحی زیبایی، برخی افراد با شرایط خاص کاندید مناسبی برای بهره مندی از نتایج جراحی بینی می باشند. به طور کلی افرادی با شرایط زیر به عنوان کاندیدای ایده آل برای جراحی بینی در تهران معرفی می شوند:

افرادی که به دلیل مشکلات عملکردی نیاز به درمان بینی خود دارند.

فردی که بینی اش بر اثر ضربه آسیب دیده، گاهی شکسته یا کج شده است و ظاهر و عملکرد بینی اش مشکل دارد.

افرادی که به دلایل ژنتیکی و مادرزادی دچار تغییر شکل بینی هستند.

افرادی که از شکل و عملکرد بینی خود ناراضی هستند و خواهان بهبود آن هستند.

داوطلبان جراحی بینی در تهران باید دید منطقی به این روند درمانی داشته باشند. با بررسی تاریخچه پزشکی بیمار، پزشک می تواند اطمینان حاصل کند که او از نظر روحی و جسمی به اندازه کافی سالم است که بتواند عمل بینی انجام دهد.

 


بهترین سن عمل بینی چند سال است؟


با توجه به اینکه همه ما آرزوی زیبا شدن و زیباتر دیده شدن را داریم، بهترین سن برای جراحی بینی زمانی است که بدن فرد بالغ شده باشد، هنوز به بلوغ نرسیده و پوستی شاداب و سالم داشته باشد. این سوالات ممکن است از همه گروه های سنی باشد. همه ما قلب کم داریم، بهترین سن برای جراحی بینی چه سنی است؟

به گفته بهترین پزشک جراح بینی در تهران سن مناسب برای جراحی بینی معمولا بین 20 تا 30 سالگی است زیرا در این سن اجزای صورت افراد کاملاً رشد یافته و هوش و اندام آنها به بلوغ کامل رسیده است. همچنین تصمیم فرد برای جراحی بینی در این دوران به دلیل احساسات و شرایط دوران بلوغ نیست، پوست همیشه حالت ارتجاعی و کشسانی داشته است.

حداقل سن برای جراحی بینی برای دختران 16 سال و برای پسران 18 سال است که البته هر فرد به طور متفاوتی به بلوغ کامل می رسد و جراح برای رسیدن به بلوغ کامل باید قسمت های مختلف صورت را معاینه کند. در صورتی که پزشک تشخیص دهد که رشد غضروف بینی پس از معاینه متوقف شده است، جراحی بینی ممکن است انجام شود.

اطلاعات بیشتر در اصفهان سیصد و شصت 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۶:۳۵ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)