برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

شستشوی پنجره های دوجداره

چرا به دستگاه شستشوی شیشه دوجداره نیاز دارید؟

اگر خط تولید شیشه دوجداره را از نزدیک دیده باشید، متوجه خواهید شد که یکی از اولین دستگاه ها و شاید مهمترین دستگاه در فرآیند تولید شیشه دوجداره، مرحله شستشوی شیشه دوجداره است. اهمیت این دستگاه از آن جهت حائز اهمیت است که اگر شیشه کوچکترین لکه را در سطح داخلی خود داشته باشد، پس از پایان عملیات تولید پنجره دوجداره دیگر امکان دسترسی به سطح داخلی آن برای تمیز کردن شیشه وجود ندارد. در سایت نصب شده است). .

شستشوی پنجره های دوجداره

بارها مشاهده شده است که در برخی از کارگاه های تولید شیشه دوجداره از روش های سنتی برای تمیز کردن شیشه استفاده می شود. این موضوع یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی است که در حین تولید مشاهده می شود زیرا در کیفیت نهایی یا به اصطلاح تمیزی کار تاثیر بسزایی دارد. دلیل این امر این است که در این روش به دلیل اینکه خشک کردن به صورت اولیه انجام نمی شود (خشک کردن شیشه با باد در ماشین لباسشویی شیشه دوجداره) بنابراین شیشه دارای لکه هایی است که پس از اتمام کار و نصب آن، لکه شیشه شفافیت در زیر نور در معرض مشاهده است و گزارش از کیفیت پایین کار.
این غیر از وجود لکه های چربی است که به روش سنتی پاک کردن آن بسیار سخت است و حتی گاهی پرزهای پارچه روی شیشه باقی می ماند. اما در صورت استفاده از دستگاه به دلیل شستشوی آن با آب با دمای بالا و استفاده از روش خشک کن بادی تمامی ایرادات ذکر شده به طور کامل برطرف می شود.

یکی دیگر از مزایای استفاده از دستگاه شستشوی شیشه صرفه جویی در مصرف آب و افزایش سرعت شستشو و در نتیجه افزایش سرعت تولید می باشد به طوری که سرعت شستشوی شیشه بدون توجه به ارتفاع لیوان می تواند تا 15 متر در دقیقه برسد. این نرخ شستشوی بالا قیمت دستگاه شستشوی شیشه را کاملا توجیه می کند.

اطلاعات بیشتر در آبگین


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۱:۱۶ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)