برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

جراحی پروتز چانه چجوری انجام می شود

جراحی پروتز چانه چگونه انجام می شود؟


همانطور که قبلا ذکر شد، این جراحی برای بزرگ کردن و جلو آوردن چانه انجام می شود. در این جراحی که با بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی قابل انجام است، ایمپلنت باید در پایین ترین قسمت فک قرار گیرد و برای این کار از دو روش می توان استفاده کرد:

برش داخل دهانی: در این روش جراح یک برش عرضی در داخل دهان و فک پایین ایجاد می کند که در تماس با لثه (شیار بین لب و فک) است. سپس لایه عضلانی داخل چانه شکافته شده و در نهایت ایمپلنت داخل چانه قرار می گیرد و در جای خود ثابت می شود. در این جراحی همچنین این امکان وجود دارد که جراح از طریق برشی که در زیر چانه ایجاد می شود، پروتز را در محل مناسب خود قرار دهد.
برش زیر چانه: روش دیگری برای قرار دادن پروتز در چانه وجود دارد که طی آن برشی حدود 2 سانتی متر از خارج و زیر چانه ایجاد می شود و این شکاف تا لایه های نزدیک به استخوان ادامه می یابد و پروتز پایین تر است. از مکان محل قرارگیری اعصاب صورت قرار می گیرد.


چه کسانی کاندیدای مناسب برای جراحی پروتز چانه هستند؟


جراحی پروتز چانه اغلب به منظور تناسب و متعادل کردن ظاهر صورت با بزرگ کردن یا کوچک کردن چانه نسبت به لب ها و بینی انجام می شود.
از نظر زیبایی و طبیعی، محل قسمت بیرون زده چانه باید کمی پشت لب باشد. اگر افراد چانه کوچکی دارند و این اندازه زیاد است و چانه خیلی از لب فاصله دارد، جراحی پروتز چانه برای آنها توصیه می شود.
در واقع بهترین موارد برای جراحی پروتز چانه افرادی هستند که چانه ضعیف و عقب رفته دارند و از سلامت جسمانی کامل برخوردار هستند.


مزایای جراحی پروتز چانه در اصفهان


عمل پروتز چانه با تکمیل استخوان جلوی فک و زیر دندان باعث تقویت چانه می شود که مزایای زیر را خواهد داشت.
• روشی ایمن و موثر که هماهنگی و تعادل را در صورت و گردن ارتقا می دهد
• ایجاد خط فک شفاف و متعادل
• دستیابی به ظاهری طبیعی و جوان
• پروتز چانه باعث می شود گونه هایی که برجسته نیستند خوب به نظر برسند
• ماندگاری طولانی در مقایسه با سایر روش های شکل دادن به چانه مانند تزریق ژل و چربی

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۹:۵۳ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)