برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

چه کسانی برای جراحی اتوپلاستی مناسب نیستند؟

افرادی که گوش های معمولی دارند اغلب حتی متوجه آن نمی شوند، اما افرادی که گوش های بزرگ یا شکسته یا حتی قسمت کوچکی از گوش دارند، همیشه از گوش های خود آگاه هستند. کودکان به خصوص به مشکلات گوش حساس هستند و آن را یک نقص جدی می دانند. حتی کودکان کوچکتر با ظاهر متفاوت گوش اغلب توسط کودکان دیگر مورد آزار و اذیت قرار می گیرند که این امر بر اعتماد به نفس آنها و در نتیجه بر توانایی آنها در برقراری ارتباط اجتماعی تأثیر منفی می گذارد. خوشبختانه اصلاح ناهنجاری های گوش یکی از معدود جراحی های زیبایی است که حتی در سنین 5 یا 6 سالگی نیز بر روی کودکان قابل انجام است و در واقع هر چه زودتر شکل و نقص گوش اصلاح شود بهتر است.

از اتوپلاستی می توان برای اصلاح گوش های نامتقارن، گوش های بسیار بزرگ و/یا گوش های برجسته استفاده کرد. اتوپلاستی را می توان بر روی بیماران در هر سنی حتی کودکان انجام داد. با این حال، تا زمانی که رشد گوش کودک متوقف نشده و بدن او به اندازه کافی رشد نکرده است که به راحتی این جراحی را تحمل کند، انجام اتوپلاستی لاله گوش توصیه نمی شود.


متقاضیان مناسب برای جراحی زیبایی گوش در اصفهان 


عفونت گوش درمان نشده یا مزمن نداشته باشید
غضروف گوش قوی دارد که برای کوتاه کردن مناسب است
از این جراحی انتظارات معقولی داشته باشید
هر دارویی که در ترمیم گوش اختلال ایجاد کند، باید قبل و بعد از جراحی زیبایی گوش قطع شود. علاوه بر این، اگر سیگار می کشید، لازم است حداقل دو هفته قبل و بعد از جراحی سیگار را ترک کنید تا گوش به خوبی بهبود یابد.

اگر قصد انجام جراحی اتوپلاستی را برای کودک خود دارید، کودک شما باید حداقل 5 سال سن داشته باشد و بتواند به درستی عمل جراحی اتوپلاستی را درک کند تا بتواند در مورد انجام یا عدم انجام آن تصمیم آگاهانه بگیرد.


چه کسانی برای جراحی اتوپلاستی مناسب نیستند؟


از آنجایی که هیچ دو گوش در یک فرد یکسان و کاملاً متقارن نیستند، افرادی که قصد انجام جراحی اتوپلاستی را دارند باید بدانند که جراحی زیبایی گوش، گوش های آنها را کاملاً متقارن نمی کند. بنابراین جراحی زیبایی گوش برای افرادی که انتظارات غیرواقعی از جراحی گوش دارند و همچنین افرادی که نمی توانند به طور کامل دستورالعمل های بعد از جراحی ذکر شده در زیر را رعایت کنند، مناسب نیست.

بیمارانی که اسکار و گوشت اضافی روی گوش یا سایر قسمت‌های بدن خود دارند، باید توجه داشته باشند که جراحی اتوپلاستی نایر ممکن است جای زخم‌های مشابهی را روی گوش‌هایشان بگذارد.

در نهایت، کودکانی که دچار عفونت جدی گوش هستند یا قصد دارند تحت عمل جراحی پرده گوش، پشت گوش یا لوزه‌ها قرار بگیرند، باید قبل از انجام جراحی زیبایی گوش صبر کنند تا عفونت گوش یا جراحی به طور کامل بهبود یابد.

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۵:۱۹ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)