برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

مزایا بلفارو پلاستی

مزایای بلفاروپلاستی در اصفهان 


بلفاروپلاستی مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. جوانسازی بالای چشم
واضح ترین دلیلی که افراد به دنبال جراحی پلک بالایی هستند که به آن بلفاروپلاستی فوقانی نیز می گویند، دستیابی به ظاهری جوان تر است.

همه ما پوست نازک و ظریفی در بالای پلک خود داریم. با گذشت زمان، آن پوست کلاژن کمتری دارد، پروتئین طبیعی که پوست را سفت می کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، پوست نمی تواند نیروی جاذبه را تحمل کند، بنابراین پلک افتادگی می کند.

در واقع تا حدودی برای همه ما اتفاق می افتد، اما برخی از افراد از نظر ژنتیکی مستعد افتادگی پلک هستند. این افراد می توانند از سنین پایین متوجه این مشکل شوند، اما افزایش سن می تواند آن را در اوایل دهه 20 و 30 سالگی بدتر کند.

بلفاروپلاستی فوقانی تنها راه موثر و قابل اعتماد برای خلاص شدن از شر آن پوست اضافی و جوانتر نشان دادن چشمان شما است.

2. خواب بهتر
آیا تا به حال نصف شب برای رفتن به دستشویی از خواب بیدار شده اید؟ اگر در این فرآیند به آینه نگاه کردید، احتمالا متوجه شده اید که چشمانتان نیمه بسته و به طور محسوسی خسته شده اند.

هنگامی که پوست بالای پلک بالایی شما افتادگی دارد، همان اثر را دارد. باعث می شود چشمان شما افتاده و نیمه بسته به نظر برسند. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران جراحی پلک فوقانی می گویند که بعد از جراحی چقدر استراحت کرده اند.


3. افزایش اعتماد به نفس
اگر احساس می کنید پیرتر یا خسته به نظر می رسید و این منجر به کاهش اعتماد به نفس شما شده است. خلاص شدن از شر این خودآگاهی با بلفاروپلاستی فوقانی می تواند وزنی را از روی شانه های شما بردارد و شما را آزاد کند تا از ظاهر روزانه خود لذت ببرید. برخی از افراد آنقدر از ظاهر خود ناراضی هستند که حتی در عکس های خانوادگی ظاهر نمی شوند و این نشان از عدم اعتماد به نفس دارد.

4. افزایش تعاملات اجتماعی مثبت
اگر دیگران فکر می کنند وقتی شما را می بینند خسته به نظر می رسید، ممکن است به دلیل افتادگی پلک باشد. متأسفانه با گذشت زمان و افزایش سن و به دنبال آن کاهش کلاژن سازی، پوست بالای پلک شروع به افتادگی می کند که باعث می شود چشمان شما کوچکتر به نظر برسند و در واقع روی ظاهر ما تأثیر منفی می گذارد.

ممکن است تعجب کنید که وقتی دیگر «چهره خشمگین و خسته» را ندارید، چقدر تفاوت در تعاملات اجتماعی خود خواهید دید. مردم رفتار شما را دوستانه‌تر و مثبت‌تر می‌بینند، بنابراین به شیوه‌ای شادتر با شما رفتار می‌کنند.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۴:۴۶ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)