برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

مزایای جراحی چربی باکال چیست؟

مزایای جراحی چربی باکال چیست؟


علاوه بر افرادی که این روزها تحت تاثیر مواردی مانند مد روز و تغییر چهره تصمیم به انجام جراحی چربی باکال قرار می گیرند، هدف از عمل جراحی چربی باکال یا برداشتن چربی باکال دیگران کاملا مشخص است و می توان به گزینه های زیر اشاره کرد. این مورد:

گونه ها را برجسته و تعریف کنید
بهبود خطوط گونه و فک
جوانسازی صورت و همچنین تقویت صورت و افزایش اعتماد به نفس


عوارض جانبی چربی باکال چیست؟


هر عمل زیبایی ممکن است عوارض طبیعی داشته باشد که در ادامه سعی داریم تمامی عوارض چربی باکال را برای شما عزیزان بیان کنیم تا با این روش و فواید و عوارض آن بیشتر آشنا شوید. باید بدانید که برخی از عوارض این موارد مانند ایجاد درد و التهاب در ناحیه عمل کاملا طبیعی بوده و پس از مدتی و رعایت احتیاط های لازم به طور کامل از بین می روند.

با این حال، اگر نکات توصیه شده توسط پزشک و نکات مهم در مورد مراقبت های قبل و بعد از عمل را رعایت نکنید، ممکن است عوارض ناخوشایندی وجود داشته باشد که ممکن است نیاز به عمل مجدد یا برخی از روش های ترکیبی زیبایی داشته باشد. بله، اینها عبارتند از:

عفونت: این مورد ممکن است به دلیل رعایت نکردن نکاتی مانند شستشوی منظم دهان و استفاده از تنباکو و الکل رخ دهد.
خونریزی: خونریزی ناشی از خوردن غذاهای سفت، انجام فعالیت های سنگین و ضربه به محل عمل است.
درد مداوم: این مورد نیز به دلیل رعایت نکردن نکات قبل و بعد از عمل ایجاد می شود و برای تسکین درد از مسکن ها باید توسط پزشک تجویز شود.
عدم تقارن گونه: این مورد نیز ممکن است به دو دلیل ایجاد شود، اول دستکاری محل عمل و رعایت نکردن نکات مهم نگهداری و دوم عدم تجربه جراح.
افتادگی گونه: افتادگی گونه مانند سایر موارد ممکن است به دو دلیل باشد: نخواندن نکات نگهداری و انجام کارهای سخت و یا ممکن است در اثر افزایش سن ایجاد شود.
آسیب به عضلات صورت: این مورد تنها به دلیل بی تجربگی و عدم تخصص جراح رخ می دهد.
علاوه بر دو مورد ذکر شده در بالا، اگر با مواردی مانند تنگی نفس، درد قفسه سینه و افزایش ضربان قلب مواجه شدید، حتما به جراح خود مراجعه کرده و مشکلات خود را گزارش دهید.
عوارض بعدی که ممکن است پس از مدتی در اثر عمل چربی باکال ایجاد شود تسریع روند پیری است که با مراجعه به پزشک متخصص و مجرب با استفاده از جراحی پلاستیک قابل رفع است.

جراحی بوکال فت در اصفهان در سایت دکتر میلاد اعتمادی 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۰:۲۰ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)