برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

لیفت شقیقه چیست؟

لیفت شقیقه چیست؟
لیفت یعنی چی؟ روش لیفت پوست برای رفع چین و چروک را لیفت می گویند. بلند کردن معبد به چه معناست؟ کشیدن شقیقه یک عمل زیبایی برای بالا بردن گوشه ابرو، از بین بردن خطوط پنجه کلاغی و سفت کردن پوست اطراف شقیقه است. افرادی که می خواهند چشمان بازتر و ظاهری جوان تری داشته باشند با لیفت شقیقه به نتیجه مطلوب می رسند. بلند کردن معبد یک عملیات مستقل است. اما بسیاری این کار را به صورت ترکیبی انجام می دهند. به عنوان مثال، لیفت شقیقه همراه با بلفاروپلاستی (جراحی پلک) یا لیفت صورت انجام می شود.

 


اطراف معبد به دلیل تعداد زیاد رگ های خونی بسیار حساس است. برای انجام تمامی روش های لیفتینگ باید در انتخاب پزشک دقت کرد. اگر متخصص پوست و زیبایی با تجربه این عمل را انجام دهد لیفت شقیقه روشی غیر تهاجمی است و عوارض زیادی نخواهد داشت.

 


شقیقه کجاست؟
شقیقه های شما در کنار صورت، درست در پشت چشم، بین پیشانی و گوش قرار دارند. آنها به شکل گیری ظاهر و جوانی و شادابی کمک می کنند. با افزایش سن، ناحیه شقیقه حجم بافت خود را از دست می دهد و حالت توخالی به خود می گیرد. به همین دلیل برخی افراد به روش های کشیدن پوست شقیقه روی می آورند.

 


انواع روش های لیفت شقیقه چه هستند؟
لیفت معبد چگونه انجام می شود؟ در ابتدا لیفت شقیقه تنها از طریق جراحی امکان پذیر بود. بسیاری از افراد به دلیل طولانی بودن دوره نقاهت و هزینه بالای آن از انجام این عمل منصرف شدند. اما امروزه با روش های مختلف می توان شقیقه ها و ابروها را بدون جراحی برداشت. متخصص زیبایی با توجه به میزان افتادگی پوست و انتظارات مشتری بهترین روش لیفت شقیقه را پیشنهاد می کند.

 


1. لیفت شقیقه با تزریق ژل

لیفت شقیقه با تزریق ژل روشی مطمئن در جراحی زیبایی محسوب می شود. اما با توجه به تعداد عروق موجود در معبد، یکی از سخت ترین مناطق برای تزریق ژل است. تزریق اشتباه در این ناحیه می تواند منجر به نابینایی شود. به همین دلیل، انتخاب پزشک متخصص در این روش بسیار مهم است. سوابق و تجربه پزشک در تزریق ژل را حتما بررسی کنید.

 


در این روش عموما از ژل های حاوی هیالورونیک اسید استفاده می شود. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود دارد و پس از مدتی بدون هیچ عارضه ای در بدن جذب می شود. با افزایش سن، ناحیه اطراف شقیقه چربی خود را از دست می دهد. با تزریق ژل می توانید به پر شدن این ناحیه و حجم دادن به شقیقه ها و ابروها کمک کنید. پس از کشیده شدن پوست، چین و چروک های اطراف شقیقه ها و چشم ها کاهش می یابد. ژل های مورد تایید FDA باید برای تزریق فیلر در ناحیه شقیقه استفاده شود. البته هیچ یک از برندهای ژل مجوز استفاده در محوطه معبد را ندارند. برخی از قابل اعتمادترین ژل ها عبارتند از:

 


Juvéderm

Restylane

رادیس

مجسمه سازی زیبایی

بلافیل

 

برای انجام لیفت، جراح پلاستیک از بی حسی موضعی استفاده می کند. البته برخی از مارک های ژل مانند Radiesse حاوی مواد بی حس کننده هستند و درد را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. برای آشنایی با بهترین متخصصین پوست، مو و زیبایی برای انجام لیفت شقیقه با نخ یا تزریق ژل به وب سایت پزشک مراجعه کنید.

 


جراحی لیفت پیشانی و شقیقه در اصفهان نزد دکتر میلاد اعتمادی 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۲:۵۲ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)