برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

ماندگاری پروتز لب چقدر است؟

جراحی لیفت لب

در طول لیفت لب، نوار نازکی از پوست زیر بینی برداشته می‌شود تا لب را بالا ببرد که بزرگ‌تر، پرتر، متقارن‌تر و برجسته‌تر به نظر می‌رسد. این روش با بی حسی موضعی انجام می شود و حدود یک ساعت طول می کشد و یک اسکار باقی می ماند که چندین ماه باقی می ماند. نتایج دائمی هستند و طبیعی تر از پرکننده های لب به خصوص در بیماران مسن تر به نظر می رسند.

 


ماندگاری پروتز لب چقدر است؟

تمام تکنیک‌های Protzelb باعث افزایش فوری حجم می‌شوند و پس از فروکش کردن تورم، می‌توانید نتیجه نهایی را ببینید. نتایج بوتاکس فلیپ لیپ 4 ماه ماندگاری دارد. پرکننده های هیالورونیک اسید 4 تا 6 ماه دوام می آورند، اما سرعت جذب بسته به متابولیسم بدن شما متفاوت است. نتایج اعمال جراحی مانند کاشت لب یا لیفت لب دائمی است. البته لب ها با افزایش سن تغییر شکل می دهند. ایمپلنت لب در صورتی که شکل آن مناسب شما نباشد قابل برداشتن است، اما لیفت لب غیر قابل برگشت است.

 


بعد از تعویض لب چه اتفاقی می افتد؟

ریکاوری ایمپلنت لب سریع و نسبتا بدون درد است. عوارض جانبی آن معمولاً شامل تورم، قرمزی و خونریزی در محل تزریق به مدت یک یا دو روز است. می توانید از یخ برای کمک به کاهش سریعتر تورم استفاده کنید. واکنش های آلرژیک به اسید هیالورونیک نادر است اما ممکن است. اگر تزریق در رگ خونی انجام شود، گاهی اوقات مرگ بافت رخ می دهد. اگر متوجه قرمزی یا تغییر رنگ، تورم بیش از حد یا خارش در اطراف لب شدید، با پزشک خود تماس بگیرید. بنابراین قبل از انجام پروتز لب در یا سایر شهرهای ایران، یک پزشک حاذق، آگاه و با تجربه را انتخاب کنید.

 


در طول پروتز لب چه اتفاقی می افتد؟

ابتدا یک جلسه مشاوره تشکیل می شود. پزشک شما با در نظر گرفتن اهداف شما، آناتومی لب ها و بودجه شما، نوع پروتزی را که کاندیدای خوبی برای آن هستید ارزیابی می کند. پزشک از شما می خواهد که از الکل و رقیق کننده های خون مانند ادویل یا روغن ماهی به مدت یک هفته قبل از بزرگ کردن لب خودداری کنید تا کبودی بعد از آن کاهش یابد.

 


فرآیند پروتز لب با فیلر

تزریق در مطب پزشک انجام می شود. برای بی حس کردن لب ها از بی حسی موضعی استفاده می شود. سپس پزشک از یک سوزن کوچک یا لوله جراحی برای تزریق فیلر به لب های شما استفاده می کند. بی حسی به حدی است که دردی احساس نمی کنید. تزریق فقط در داخل و بالای خط لب انجام می شود. تزریق در این مکان ها بهترین نتیجه را با کاشت لب در مشهد یا سایر شهرهای ایران به ارمغان می آورد. اگر تزریق بیش از حد در داخل لب انجام شود، شبیه سوسیس به نظر می رسد.

 


معکوس کردن لب با بوتاکس

برخی از افراد ترجیح می‌دهند یک تعدیل‌کننده عصبی مانند بوتاکس را به عضله بالای لب بالایی تزریق کنند. تزریق لب فلیپ برای پروتز لب درست بالای خط لب انجام می شود و باعث شل شدن عضلات این ناحیه می شود. به این ترتیب لب بالایی بدون ایجاد حجم بیشتر پرتر به نظر می رسد. بوتاکس لیپ فلیپ معمولا 4 ماه دوام دارد.

 


انتقال چربی

 

انتقال چربی یک تکنیک جراحی پلاستیک تهاجمی است، اما ظاهر طبیعی تری ایجاد می کند و نتایج طولانی تری را ارائه می دهد. نقطه ضعف این روش این است که نتایج انتقال چربی کمتر قابل پیش بینی است. در جایگزینی لب یا این روش، لب‌های شما تحت بی‌حسی موضعی یا با انسداد عصب مانند دندان‌پزشکی بی‌حس می‌شوند و پزشک چربی را با همان روشی که با سایر فیلرهای تزریقی تزریق می‌شود، تزریق می‌کند. کل فرآیند یک ساعت طول می کشد.

 


جراحی پروتز لب در اصفهان در سایت دکتر میلاد اعتمادی 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۳۲:۰۵ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)