برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

دستگاه لیزر تیتانیوم

لیزر موهای زائد در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین خدمات بهداشتی در کلینیک های زیبایی می باشد و هر روز تعداد زیادی از متقاضیان زیبایی برای دریافت خدمات دائمی رفع موهای زائد به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند. نکته حائز اهمیت دریافت پاسخ در حداقل جلسات و با کیفیت بالا، چه برای جویندگان زیبایی و چه برای افرادی که قصد تاسیس کلینیک زیبایی را دارند، استفاده از دستگاه لیزر مناسب و قابل اعتماد است. دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از مطمئن ترین و کاربردی ترین دستگاه هایی است که امروزه متقاضیان زیادی را به خود جذب کرده است. به طوری که در آخرین آمار ارائه شده توسط گوگل، میزان جستجوی دستگاه های لیزر تیتانیومی به 1260 بار در هفته می رسد و این نشان دهنده قدرت برند TITANIOM و میزان علاقه به خرید لیزر تیتانیوم در بین کارشناسان و موسسان کلینیک های پوست و مو است. . است.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم


دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از دستگاه های پیشرفته رفع موهای زائد می باشد که دارای 4 طول موج الکساندریت، دیود و اندیاگ می باشد و برای رفع دائمی موهای زائد برای زیبایی جویان عزیز با هر نوع پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. هر کدام از این طول موج ها برای انواع مختلف مناسب هستند. در این میان طول موج الکساندرایت برای از بین بردن موهای بسیار نازک مانند نواحی پشت لب موثر است، از طرفی طول موج آندیاگ موهای پرپشت ناحیه شکم را از بین می برد و از طول موج دایود نیز برای از بین بردن موهای طبیعی بدن استفاده می شود. مانند پاها و دست ها طراحی شده است.

همچنین باید بگوییم که با خرید لیزر تیتانیوم در هر شات، طیف وسیعی از موهای ناخواسته بدن تحت تاثیر قرار گرفته و طول مدت لیزر درمانی را در هر جلسه درمانی تسریع می کند. همچنین لیزر تیتانیوم دارای سیستم خنک کننده پیشرفته بوده و با تکنولوژی خنک کننده خود از گرم شدن بیش از حد پوست مشتری جلوگیری می کند.

لیزر تیتانیوم کیفیت بسیار بالایی برای از بین بردن موهای زائد دارد و حاوی قوی ترین و ایمن ترین تکنولوژی لیزر موهای زائد می باشد. همین کیفیت و قدرت بالای این دستگاه لیزر موهای زائد، حماد مد را وادار به فروش این محصول کرده است. دستگاه لیزر دایود دارای 4 طول موج کند می باشد. این دستگاه لیزر عملاً درمان بدون درد را ارائه می دهد و برای افراد با هر نوع پوست و رنگی بی خطر است و حتی بر روی پوست های برنزه نیز به راحتی قابل انجام است.

 

نحوه عملکرد لیزر دیود تیتانیوم


با خرید دستگاه لیزر دیود تیتانیوم، قسمت های مختلف بدن مشتری خود را در هر عکس هدف قرار دهید. بنابراین حذف موهای زائد با سرعت بالایی انجام می شود. این دستگاه با داشتن سیستم خنک کننده قوی از آسیب به پوست و سایر عوارض جلوگیری می کند. لیزر تیتانیوم عملکرد منحصر به فردی نسبت به سایر لیزرها دارد و با بهره مندی از 4 طول موج مختلف به لایه های عمقی پوست نفوذ می کند.

 

طول موج الکساندرایت با قدرت 755 نانومتر برای از بین بردن موهای زائد افراد با پوست روشن در دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیومی طراحی شده است. از دیگر طول موج های موجود در لیزر تیتانیوم، دایود با طول موج 810 نانومتر در نظر گرفته شده است که با پاک کردن ریشه مو برای افراد با پوست تیره موثرتر است و سومین و چهارمین طول موج های مورد استفاده در این دستگاه اندیاگ است. طول موج های 1064 و 940 نانومتر که نسبت به طول موج های قبلی قدرتمندتر هستند و توسط لایه های زیرین پوست جذب می شوند. در نتیجه با سرعت نفوذ بالا فولیکول های پوست را هدف قرار می دهد و در نتیجه در کاهش سوختگی و کبودی بدن موثر است.

نحوه کار دستگاه تیتانیوم به این صورت است که همزمان با حرکت هندپیس لیزر، به آرامی روی پوست ناحیه مورد نظر گرم می شود و ناحیه گرم شده توسط پالس های نوری انرژی لیزر که به فولیکول مو نفوذ می کند، از بین می رود. مو زائد می شود. از آنجایی که فولیکول ها انرژی لیزر را جذب می کنند، از بین می روند و دیگر قادر به تولید موهای جدید نخواهند بود.

در لیزر تیتانیوم با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد in-motion و با استفاده از سیستم ICE plus (نوک خنک کننده یاقوت کبود) حس خنکی مطبوعی را در سطح پوست زیبا ایجاد می کند. همچنین باید بدانید که از آنجایی که هندپیس لیزر به طور مداوم حرکت می کند، سطح بسیار گسترده تر با سرعت و سهولت بیشتری درمان می شود که به نوبه خود بی نظیر است.

خرید از سایت آیساطب


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۲۹:۵۶ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)