برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

آیا چربی باکال باعث پیری می شود؟

آیا چربی باکال باعث پیری می شود؟ چربی باکال یا برداشت چربی دهان نوعی جراحی زیبایی برای کاهش چربی گونه ها و اطراف دهان است. این روش به عنوان راه حلی برای تغییر فرم صورت و کوچکتر کردن گونه ها شناخته می شود.

ناحیه باکال (گونه) در دو طرف صورت قرار دارد و حاوی بافت چربی است. گاهی برخی از افراد با چربی بیش از حد در این ناحیه مواجه می شوند و گونه های فوق العاده پر و چاقی دارند. لیپوساکشن نوعی جراحی است که برای کاهش حجم چربی در ناحیه باکال استفاده می شود. با ما همراه باشید تا ببینید آیا چربی باکال باعث پیری می شود؟

لیپوساکشن معمولا با بیهوشی موضعی یا عمومی انجام می شود. بازگشت به فعالیت های روزانه حدود یک تا دو هفته طول می کشد.

اگر می خواهید این عمل زیبایی را انجام دهید، حتما با جراح پلاستیک مشورت کنید. شما می توانید از طریق وب سایت پزشک خود با بهترین پزشکان ارتباط برقرار کنید. علاوه بر سامانه نوبت دهی حضوری، امکان مشاوره آنلاین و تلفنی با پزشکان نیز وجود دارد.

آیا چربی باکال باعث پیری می شود؟
جراحی چربی باکال یا برداشتن چربی دهان در واقع روند پیری صورت را کند می کند. با کاهش چربی در ناحیه گونه ها و دهان، صورت ظریف تر و باریک تر می شود و صورت جوان تر به نظر می رسد. به یاد داشته باشید که چربی باکال تنها یک راه حل موقت برای تغییر شکل صورت است. نتیجه به دست آمده از این روش معمولا برای مدت محدودی پایدار است و تاثیر دائمی بر روی پیری صورت ندارد. همچنین موارد دیگری مانند تغییرات طبیعی در ساختار صورت، کاهش کلاژن و الاستین پوست، تغییر در عضلات صورت و سایر عوامل پیری نیز می تواند باعث پیری شود.

عوامل پیری مانند اشعه ماوراء بنفش، استرس، سیگار کشیدن، تغذیه نامناسب و مراقبت ناکافی از پوست نیز می توانند از عوامل افزایش سرعت پیری باشند. برای پیشگیری از پیری، مراقبت مناسب از پوست، استفاده از محصولات مراقبتی، خوردن غذاهای سالم، محافظت از پوست در برابر نور خورشید، کاهش استرس و دوری از عوامل مضر می تواند مفید باشد.

با این حال، قبل از تصمیم گیری در مورد چربی باکال یا هر عمل زیبایی دیگر، لازم است با یک پزشک متخصص که در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی مسلط است، مشورت کرده و با آنها ملاقات کنید تا وضعیت شما را بررسی کرده و گزینه مناسب را تعیین کند.

 

علت پیری پوست بعد از جراحی چربی باکال چیست؟
در ادامه بحث اینکه آیا چربی باکال باعث پیری می شود یا خیر، باید بگوییم که حذف چربی دهان ممکن است به طور موقت تغییراتی در ظاهر پوست صورت ایجاد کند، اما این تغییرات معمولاً باعث پیری پوست نمی شود. در برخی افراد به خصوص افرادی که صورت لاغری دارند این جراحی مناسب نیست و ممکن است به دلیل لاغری بیش از حد صورت، چهره ای مسن نشان دهد.

علت اصلی پیری پوست پس از جراحی چربی باکال به دلیل عوامل دیگری است که با روند طبیعی پیری پوست مرتبط هستند:

علت پیری پوست پس از چربی باکال شرح
افزایش سن با افزایش سن، تولید کلاژن و الاستین در پوست کاهش می یابد. عملکرد سلول های پوست و تولید روزانه سلول های جدید با افزایش سن کاهش می یابد.
سن بیمار این روش باعث افتادگی بیشتر پوست در افراد مسن می شود.
برداشتن چربی بیش از حد اگر پزشک به اشتباه بیش از حد چربی باکال را خارج کند، پوست شل و افتاده می شود.
مهارت جراح در صورتی که مهارت و تجربه جراح کم باشد، چربی از ناحیه صحیح برداشته نمی شود و ظاهر صورت پیر نشان داده می شود.
روند طبیعی پیری پوست عواملی مانند اشعه ماوراء بنفش خورشید، آلودگی هوا، استفاده نامناسب از محصولات پوستی و استرس می توانند بر پیری پوست و انعطاف پذیری آن تأثیر بگذارند.
علت پیری پوست پس از چربی باکال
1. سن بیمار
سن بیمار تاثیر مستقیمی بر عملکرد چربی باکال دارد. در افراد مسن، پوست و بافت های صورت انعطاف پذیری و توانایی بازسازی و ترمیم خود را از دست می دهند. همچنین عمل چربی باکال بیشتر برای افراد دارای صورت گرد و حجم چربی زیاد در ناحیه گونه و دهان مناسب است. برای رفع چین و چروک صورت افراد مسن بهتر است به جای چربی باکال عمل های زیبایی انجام دهند.

از طرفی در افراد جوانتر نتایج طبیعی بیشتری خواهید دید و زمان بهبودی کوتاهتر خواهد بود. به طور کلی برای تعیین تاثیر سن بر روی چربی باکال و تعیین مناسب ترین روش و زمان انجام آن، مراجعه به متخصص پوست و زیبایی و یا جراح پلاستیک برای ارائه راهنمایی های لازم بر اساس شرایط فردی و فردی ضروری است. نیاز دارد.

 

جراحی بوکال فت در اصفهان در سایت دکتر سپیده سعادتی 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۴:۴۱ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)