برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

لیپوساکشن چیست؟

لیپوساکشن چیست؟
لیپوساکشن قابغاب یکی از عمل های زیبایی قابغاب است. این روش کوتاه و سریع است و خطرات کمی دارد. تغییرات زیادی در این روش ایجاد شده است. چربی اضافی در این ناحیه تاثیر زیادی روی صورت دارد. با انجام لیپوساکشن چربی این ناحیه از بین رفته و ظاهر جوان تر می شود.

در بیشتر موارد نقرس ارثی است و با افزایش سن بیشتر دیده می شود. معمولاً با تغییر سبک زندگی، رژیم غذایی و ورزش نمی توانید از شر چربی های این ناحیه خلاص شوید. به همین دلیل باید از روش های زیبایی مانند لیپوساکشن استفاده کرد. این روش فقط برای خانم ها نیست و بسیاری از آقایان نیز این عمل را انجام می دهند.

اضافه وزن یکی از دلایل اصلی افتادگی سینه هاست. چاقی به پوست آسیب می رساند و باعث از بین رفتن خاصیت ارتجاعی آن می شود. در این شرایط بافت اطراف گردن نیز می افتد و یک توده تشکیل می شود. افزایش سن، استعمال دخانیات، کم خوابی، کم تحرکی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید از دیگر دلایل آکنه و آسیب های پوستی هستند. لیپوساکشن می تواند این مشکل را حل کند و جوانی را به پوست صورت بازگرداند.

در ادامه کاربرد این روش زیبایی و مراحل آن را توضیح خواهیم داد.

 

کاربرد لیپوساکشن قابغاب
لیپوساکشن باسن برای افرادی که چربی اضافی در ناحیه باسن دارند مناسب است. جراحی لیپوساکشن برای برداشتن چربی از نواحی مختلف بدن استفاده می شود. اگر چربی شکم به حدی باشد که با روش های غیر تهاجمی حذف آن امکان پذیر نباشد، پزشک لیپوساکشن را پیشنهاد می کند.

لیپوساکشن برای چه افرادی مناسب است؟
لیپوساکشن مانند هر عمل زیبایی دیگر برای برخی افراد مناسب است و برای برخی دیگر مناسب نیست. در صورت داشتن شرایط زیر با متخصص پوست و مو برای انجام لیپوساکشن مشورت کنید.

پوست سالمی دارید و خاصیت ارتجاعی آن از بین نرفته است. از دهه 20 تا اواخر دهه 30، خاصیت ارتجاعی پوست از بین نرفته است و برای این روش مناسب است.
بیماران مسن نیز می توانند از لیپوساکشن استفاده کنند. برای این افراد، پزشک ممکن است جراحی لیفت همراه با لیپوساکشن را پیشنهاد کند.
چربی باید سطحی باشد. لیپوساکشن نمی تواند چربی های عمیق را از بین ببرد. مراحل بیشتری برای برداشتن لایه های عمیق چربی مورد نیاز است.

چه افرادی برای لیپوساکشن مناسب نیستند؟
لیپوساکشن چربی برای برخی افراد مناسب نیست و بهتر است این دسته از افراد از روش دیگری استفاده کنند. گاهی پزشک برای این افراد لیپوساکشن را در کنار سایر روش های زیبایی پیشنهاد می کند و گاهی از روش های دیگری استفاده می شود. اگر هر یک از موارد زیر در مورد شما صدق می کند، لیپوساکشن ممکن است برای شما مناسب نباشد.

شما مسن هستید و پوست ناحیه گردن دچار افتادگی شدید شده است.
شما وزن زیادی از دست داده اید و پوست شما شل شده است.
چربی این ناحیه عمیق است و با لیپوساکشن قابل حذف نیست.

جراحی رفع غبغب در اصفهان در سایت دکتر سپیده سعادتی 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۲۸:۴۹ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)