برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

درمان جای جوش در اصفهان

 

درمان جای جوش در اصفهان 

 

جدیدترین روش درمان آکنه که یک عارضه پوستی است که بسیار مورد توجه پزشکان و متخصصان پوست است با استفاده از اندولایزر سابسیژن بر پایه لیزر دایود انجام شد. این روش درمانی که برای اولین بار در جهان توسط متخصص پوست و دانشمند ایرانی پروفسور محمدعلی نیلفروز زاده انجام شد، توانست اسکار آکنه و به طور کلی پوست آتروفیک را بر اساس اندولزر درمان کند. نتایج موثر این روش درمانی در این گروه از بیماران با سابقه اسکار ناشی از آکنه برای اولین بار در جهان توسط پروفسور نیلفروززاده در مجله معتبر انگلیسی غیر مجاز می باشدmetic Dermatology منتشر شده است.
همچنین در کارنامه علمی خود مبتکر روش درمانی سابسیژن با کانول برای درمان اسکار آکنه برای اولین بار در جهان است و نتایج این نوآوری در درمان اسکار آکنه در قالب منتشر شده است. مقالات در مجلات معتبر بین المللی در تمام دنیا محققان و اساتید به این مقالات و روش های درمانی مراجعه کرده اند. تفاوت سابسیژن اندولازر با سابسیژن کانولا یا سوزنی در این است که این روش نسبت به روش های قبلی تهاجمی کمتری دارد و باعث تورم یا ادم کمتر و درد کمتر در ناحیه مداخله می شود.
همچنین در ناحیه مداخله هماتوم کمتری نسبت به روش سابسیژن مبتنی بر کانول یا سوزن وجود دارد تا بیمار پس از انجام این روش به فعالیت های روزانه خود بازگردد. اسکارهای شدید ناشی از آکنه و بافت فیبروتیک ممکن است بنا به صلاحدید متخصص پوست نیاز به تکرار این روش در یک فاصله زمانی معین به جای یک جلسه درمانی داشته باشند.

همانطور که می دانیم درمان های موضعی (استفاده از لوسیون ها) برای درمان اسکارهای ناشی از آکنه نیز استفاده می شود، اما این گونه روش های درمانی باعث شکستن الیاف فیبروتیک در عمق پوست نمی شود و پوست در نواحی آسیب دیده همچنان ظاهری ناهموار دارد. بسیاری از بیماران با صرف زمان و هزینه به نتایج مطلوب در این زمینه نمی رسند.

هدف این مقاله مروری بر روش های نوین درمان اسکار آکنه فرورفته می باشد که در کلینیک دکتر نیلفروش زاده روش های ابتکاری با سابقه علمی معتبر می باشد و مقالات چاپ شده در مجلات ISI و Pubmed از جمله این روش های نوین می باشد که نشان از نوآوری دارد. در این دسته

سابسیژن یکی از روش های موثر در درمان اسکارهای آتروفیک است که می تواند با آزادسازی الیاف فیبری که منجر به کشیده شدن پوست به داخل می شود، منجر به لیفت پوست در ناحیه اسکارهای آتروفیک شود. تکنیک های قدیمی این روش با سوزن های بلانت انجام می شد که منجر به آسیب پوست می شد. و گاهی اوقات پروسه تعمیر را طولانی تر می کرد. احتمال عفونت، خونریزی و درد نیز وجود داشت.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر سپیده سعادتی 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۱:۱۲ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)