برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

کاربرد اینورتر LS

اینورترهای LS محصولی کره ای هستند و به لطف فناوری های جدید این شرکت توانسته است یکی از با کیفیت ترین اینورترهای موجود در بازار را تولید کند. اینورترهای LS در سری های مختلفی مانند IV، IS، IP، IE، IC، IG و ... موجود می باشند و مدل های M100، S100، L100 و H100 نیز برای کاربردهای خاص تولید می شوند. تمامی مدل های تولید شده توسط شرکت ما به صورت تک فاز و سه فاز موجود می باشد. از پرفروش ترین مدل های اینورتر LS می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

اینورتر LS IE5

سری IE مدلی به نام IE5 دارد که یک مدل اینورتر LS با ابعاد کوچک و رابط ساده است و می تواند ولتاژهای 200 تا 230 ولت را تحمل کند و توانی بین 0.1 تا 0.1 دارد. 0.4 کیلو ولت گشتاور این مدل قابل تغییر است، به صورت دستی و اتوماتیک قابل ارائه است و سطح حفاظتی آن IP20 می باشد ضمناً محدوده فرکانس خروجی این مبدل فرکانس از 0.1 تا 200 می باشد. هرتز

اینورتر LS IC5

مدل کوچک مجهز به فیلتر EMC (کلاس A)، دارای ولتاژی معادل 200 تا 230 ولت در مدل های تک فاز است و از 0.4 تا 2.2 کیلووات کار می کند. اینورتر LS IC5 دارای 150 درصد گشتاور بالا در فرکانس 0.5 هرتز است. در این مدل، کنترل موتور از روش‌های بردار بدون حسگر و V/f استفاده می‌کند و پارامترهای آن به طور خودکار شناسایی می‌شوند. علاوه بر موارد فوق، اینورتر LS IC5 دارای ورودی آنالوگ DC (0-10 ولت) با محدوده فرکانس خروجی از 0.1 تا 400 هرتز است.

اینورتر LS iG5

اینورتر LS IG5 به دلیل گشتاور بسیار قوی قابل استفاده در سرعت های پایین است و به دلیل رنج قدرت مناسب (تا 22 کیلو وات) این مدل از سری iG5A یک اینورتر مقرون به صرفه است دلپذیر است

اینورتر LS IV

این مدل از اینورتر LS دارای عملکردهای حفاظتی پیشرفته ای است و برای جرثقیل ها، آسانسورها، کنترل خط تولید کارخانه و سایر سیستم ها و همچنین مکان هایی که به طور کلی نیاز به ایمنی سیستم بالاتری دارند، مناسب است.

اینورتر LS IS

این مدل مبدل فرکانس LS به دلیل قابلیت اطمینان بالا اغلب در محیط های فرآیندی مورد استفاده قرار می گیرد.

اینورتر IP LS

می توان گفت مدل IP اینورتر LS یکی از مدل های مقرون به صرفه ای است که مخصوص تهویه مطبوع، فن ها، پمپ های آب و سایر صنایع تولید شده است.

کاربرد اینورتر LS

اینورترهای LS به دلیل مطابقت با تمام استانداردهای بین المللی که در زیر به برخی از آنها اشاره خواهد شد، به طور گسترده در کاربردهای خاص استفاده می شود.

جرثقیل

آسانسور

تولید فولاد

ماشین

تاسیسات تهویه مطبوع و تصفیه آب

خرید اینورتر ال اس از سایت آرکا اینورتر


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۰۰:۲۹ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)