برترین اخبار برترین اخبار .

برترین اخبار

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت چیست؟

قبل از اینکه ببینیم طراحی سایت چه کاربردی دارد، بهتر است این موضوع را بررسی کنیم که طراحی سایت چیست؟ در واقع طراحی وب سایت به معنای ایجاد یک یا چند صفحه است که از قبل به صورت هدفمند در اینترنت طراحی شده اند. ساخت وب سایت در پلتفرم گوگل قوانین و شرایط خاص خود را دارد. زیرا شما می توانید وب سایت خود را با توجه به نوع کسب و کار و اهدافی که دارید طراحی و راه اندازی کنید. تمامی صفحات وب با استفاده از ابزارهای خاص و کدنویسی طراحی شده اند.

در ابتدا طراحی سایت با کدهای ساده تری انجام می شد. این ساختار ساده قطعا محدودیت هایی را برای وب سایت ایجاد می کند. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی ابزارها و زبان های زیادی برای برنامه نویسی تحت وب طراحی شد که با استفاده از آنها می توان صفحات نامحدودی در دنیای گوگل ایجاد کرد. فقط کسانی که دانش کافی از برنامه نویسی وب دارند می توانند از این کدها برای ایجاد صفحات وب استفاده کنند. البته استفاده از ابزارهایی مانند وردپرس برای طراحی سایت نیز مناسب است که بدون کدنویسی و تسلط بر آن انجام می شود.

 


تاریخچه اولین طراحی سایت

امروزه افراد کمی هستند که کاربرد طراحی سایت را ندانند! زیرا میلیون ها صفحه وب فعال در گوگل وجود دارد که برخی از آنها چند سال قدمت دارند. اما شاید برای شما جالب باشد که تاریخچه اولین طراحی وب سایت در جهان را بدانید. اولین سایت در کل دنیا توسط آقای تیم برنرز لی طراحی و اجرا شد. خوب است بدانید این سایت هنوز در دسترس است و می توانید از آن بازدید کنید. اولین سایت طراحی شده توسط تیم برنرز لی به دور از هرگونه طراحی گرافیکی و پیچیدگی بود. این سایت صرفا متن محور بود و حالت پیشرفته نداشت.

 


شاید در آن زمان کمتر کسی می دانست که طراحی سایت چه کاربردی دارد! به همین دلیل سایت هایی که بعد از این سایت طراحی شدند همگی بسیار ساده و به دور از پیچیدگی و گرافیک حرفه ای بودند. حتی جالب است بدانید که در این سایت ها از رنگ آمیزی خاصی استفاده نشده است. اما پس از آن با معرفی مرورگرهای پیشرفته تری توسط مایکروسافت، سایت ها شکل و شمایل بهتری به خود گرفتند و روز به روز جذاب و زیباتر شدند.

 


مزایای داشتن وب سایت

 

آیا می دانید طراحی سایت چه کاربردی دارد؟ در واقع برای داشتن یک وب سایت مرتبط با کسب و کار خود باید بدانید که چه مزایایی به دست خواهید آورد. البته مشاوره طراحی سایت را می توانید از سایت های بزرگی مانند رایا مارکتینگ که فعالیت حرفه ای و تخصصی در زمینه طراحی و مدیریت سایت دارند، دریافت کنید. به این ترتیب می توانید با آگاهی بالاتری نسبت به طراحی وب سایت مورد نظر خود اقدام کنید.

 


طراحی سایت در اصفهان در سایت اصفهان سیصد و شصت 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۵۷:۵۹ توسط:خانم نویسنده موضوع: نظرات (0)