برترين اخبار برترين اخبار .

برترين اخبار

كاتر مفيد براي تميز كردن شيشه پنجره

كاتر مفيد براي تميز كردن شيشه پنجره:


در اين مقاله با روش هاي مختلفي آشنا مي شويد كه مي توانيد با استفاده از مواد شوينده اي كه معمولا در همه خانه ها وجود دارد، شيشه ها را تميز كنيد. اين روش ها بسيار ساده هستند و در عين حال حضور كودكان در هنگام نظافت شيشه ها چندان خطرناك نيست (اما براي اطمينان تا حد امكان آنها را از آن محيط دور نگه داريد). اين روش ها در چند مرحله قابل اجرا هستند.

 


ابزار مورد نياز براي شستشوي شيشه هاي ساختمان:

فضايي كه هوا در آن جريان دارد. به اين ترتيب بوي و بخار مواد شوينده شما را آزار نمي دهد.
شوينده هاي ذكر شده در هر روش بايد به مقدار مشخص تهيه شوند.
براي استفاده از هر يك از مواد شوينده، فنجان هاي جداگانه اي در نظر بگيريد
ظروف جداگانه براي نگهداري هر ماده شوينده
رول دستمال كاغذي يا روزنامه (هر كدام را كه ترجيح مي دهيد انتخاب كنيد).

 


   مرحله 1 تميز كردن پنجره: بپذيريد كه پنجره ها بايد تميز شوند. به ياد داشته باشيد كه هيچ كس دوست ندارد پنجره ها را بشويد، زيرا اين كار اصلاً دوست داشتني نيست. اما حالا كه قرار است سخت كار كنيد، اجازه ندهيد زحماتتان با كمي بي دقتي به هدر برود.

 


مرحله 2 تميز كردن پنجره: آنچه شما نياز داريد اين است: ¼ فنجان سركه سفيد، ¼ فنجان آمونياك خانگي، 1 قاشق غذاخوري آرد ذرت، ½ فنجان شير گرم و يك بطري آب گازدار. مواد ذكر شده را در ظرفي متوسط بريزيد و خوب مخلوط كنيد. حالا اين محلول را در يك بطري آب گازدار بريزيد و روي ليوان ها اسپري كنيد و سپس با دستمال كاغذي پاك كنيد و خشك كنيد.

 


مرحله سوم تميز كردن شيشه پنجره: ۱ فنجان الكل ايزوپروپيل (مراقب باشيد قابل اشتعال است)، ۲ فنجان آب شير سرد، ۱ قاشق غذاخوري سركه سفيد و ۲ قطره رنگ خوراكي آبي تهيه كنيد. آب و الكل را در يك كاسه متوسط به خوبي مخلوط كنيد. سپس سركه و رنگ آبي را اضافه كرده و محلول را هم بزنيد. اين مايع دقيقا مانند يك شيشه شوي آبي كار خواهد كرد.

 


مرحله چهارم تميز كردن شيشه پنجره: 2 قاشق غذاخوري سركه سفيد را با حدود يك ليتر آب شير سرد مخلوط كنيد. حالا محلول را در يك بطري آب گازدار بريزيد و آن را تكان دهيد تا مخلوط شوند.

 


مرحله پنجم تميز كردن شيشه پنجره: 4 قاشق غذاخوري آبليموي حل شده در كمي آب و يك گالن (3.7853 ليتر) آب شير سرد را در ظرف بزرگ و مناسبي بريزيد و خوب مخلوط كنيد. بخشي از اين محلول را در يك بطري آب گازدار بريزيد و از آن استفاده كنيد.

 


مرحله 6: شيشه پنجره را تميز كنيد: ½ فنجان آب ليمو خالص را با 2 فنجان شير گرم مخلوط كنيد. محلول به دست آمده را در يك بطري آب گازدار بريزيد و خوب تكان دهيد تا مخلوط شود.

 


بهترين روش شستشوي شيشه در سايت آبگين 

دستگاه شستشوي شيشه 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۵:۳۹ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

مزاياي جراحي چربي باكال چيست؟

مزاياي جراحي چربي باكال چيست؟


علاوه بر افرادي كه اين روزها تحت تاثير مواردي مانند مد روز و تغيير چهره تصميم به انجام جراحي چربي باكال قرار مي گيرند، هدف از عمل جراحي چربي باكال يا برداشتن چربي باكال ديگران كاملا مشخص است و مي توان به گزينه هاي زير اشاره كرد. اين مورد:

گونه ها را برجسته و تعريف كنيد
بهبود خطوط گونه و فك
جوانسازي صورت و همچنين تقويت صورت و افزايش اعتماد به نفس


عوارض جانبي چربي باكال چيست؟


هر عمل زيبايي ممكن است عوارض طبيعي داشته باشد كه در ادامه سعي داريم تمامي عوارض چربي باكال را براي شما عزيزان بيان كنيم تا با اين روش و فوايد و عوارض آن بيشتر آشنا شويد. بايد بدانيد كه برخي از عوارض اين موارد مانند ايجاد درد و التهاب در ناحيه عمل كاملا طبيعي بوده و پس از مدتي و رعايت احتياط هاي لازم به طور كامل از بين مي روند.

با اين حال، اگر نكات توصيه شده توسط پزشك و نكات مهم در مورد مراقبت هاي قبل و بعد از عمل را رعايت نكنيد، ممكن است عوارض ناخوشايندي وجود داشته باشد كه ممكن است نياز به عمل مجدد يا برخي از روش هاي تركيبي زيبايي داشته باشد. بله، اينها عبارتند از:

عفونت: اين مورد ممكن است به دليل رعايت نكردن نكاتي مانند شستشوي منظم دهان و استفاده از تنباكو و الكل رخ دهد.
خونريزي: خونريزي ناشي از خوردن غذاهاي سفت، انجام فعاليت هاي سنگين و ضربه به محل عمل است.
درد مداوم: اين مورد نيز به دليل رعايت نكردن نكات قبل و بعد از عمل ايجاد مي شود و براي تسكين درد از مسكن ها بايد توسط پزشك تجويز شود.
عدم تقارن گونه: اين مورد نيز ممكن است به دو دليل ايجاد شود، اول دستكاري محل عمل و رعايت نكردن نكات مهم نگهداري و دوم عدم تجربه جراح.
افتادگي گونه: افتادگي گونه مانند ساير موارد ممكن است به دو دليل باشد: نخواندن نكات نگهداري و انجام كارهاي سخت و يا ممكن است در اثر افزايش سن ايجاد شود.
آسيب به عضلات صورت: اين مورد تنها به دليل بي تجربگي و عدم تخصص جراح رخ مي دهد.
علاوه بر دو مورد ذكر شده در بالا، اگر با مواردي مانند تنگي نفس، درد قفسه سينه و افزايش ضربان قلب مواجه شديد، حتما به جراح خود مراجعه كرده و مشكلات خود را گزارش دهيد.
عوارض بعدي كه ممكن است پس از مدتي در اثر عمل چربي باكال ايجاد شود تسريع روند پيري است كه با مراجعه به پزشك متخصص و مجرب با استفاده از جراحي پلاستيك قابل رفع است.

جراحي بوكال فت در اصفهان در سايت دكتر ميلاد اعتمادي 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۰:۲۰ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

جراحي پروتز چانه چه تفاوتي با ساير جراحي ها دارد؟

شكل مناسب چانه و ظاهر خوب آن به عوامل زيادي بستگي دارد، از جمله:

نحوه قرار گرفتن فك پايين
ظاهر و اندازه بيني
حتي اگر فرم دندان ها منظم و نرمال باشد، فقط جراحي پروتز چانه كافي است، اما اگر اينطور نباشد، جراحي فك و ارتودنسي نيز لازم است.
متعادل سازي و هماهنگي قسمت هاي مختلف صورت باعث افزايش جذابيت چهره مي شود و زيبايي هر يك از اعضاي صورت بر يكديگر تاثير مي گذارد.

به عنوان مثال ظاهر بيني و چانه و جذابيت آنها تاثيرات زيادي بر روي يكديگر مي گذارد. اما حتي اگر چانه رو به جلو نباشد، بيني را بزرگتر نشان مي دهد و برعكس، اگر بيني بزرگ باشد، چانه را كوچك و عقب جلوه مي دهد.

 


چه كساني مي توانند جراحي پروتز چانه را انجام دهند؟


كساني كه سينه هاي بزرگ دارند و گردنشان لاغر نيست.
آنهايي كه چانه شان عقب است.
آنهايي كه چانه هاي نوك تيز و مربعي دارند.
آنهايي كه چانه نه چندان بزرگ بيني شان را بزرگتر نشان مي دهد.
لازم به يادآوري است كه در برخي از افرادي كه تمايل به جراحي پروتز چانه دارند، انجام جراحي بيني نيز ضروري است.

 


جراحي پروتز چانه چه تفاوتي با ساير جراحي ها دارد؟


پروتز چانه بر خلاف ساير پروتزهايي كه فرد مي تواند از آنها استفاده كند در طول زندگي نيازي به تعويض ندارد.
اين جراحي در دسته جراحي هاي زيبايي قرار مي گيرد و نيازي به بيهوشي ندارد و فقط با بي حسي موضعي و مسكن وريدي انجام مي شود.
پس از اتمام عمل، فرد پس از يك تا دو روز استراحت مي تواند كارهاي روزانه خود را انجام دهد و نيازي به برنامه غذايي خاصي نيست.
در اين جراحي نيازي به پانسمان و چسب نيست.

 

 

چه كساني كانديداي مناسب براي ژنيوپلاستي چانه هستند؟

بيمار چانه اي دارد كه به اندازه كافي بيرون زده نيست، كه براي آن مي خواهد در عين بهبود خطوط بيضي صورت، برجستگي بيشتري داشته باشد.
بيمار مي خواهد نتيجه جراحي بيني را با چانه به عنوان بخشي از پروفيلوپلاستي هماهنگ كند.
بيمار مي خواهد چانه دوتايي را اصلاح كند كه علت آن به خصوص ناكافي بودن چانه است.
ژنيوپلاستي با پروتز را مي توان با ليفت صورت و گردن تركيب كرد تا زاويه بين گردن و چانه را دوباره ترسيم كند و بيضي صورت را سفت كند.
بيمار مي خواهد عدم تقارن چانه را اصلاح كند

 


جراحي پروتز چانه در اصفهان در سايت دكتر ميلاد اعتمادي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۴:۳۴ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

پروتز گونه چگونه انجام مي شود؟

پروتز گونه: پروتز گونه در استخوان گونه قرار مي گيرد و برجستگي گونه را افزايش مي دهد.
پروتز زير گونه: اين نوع پروتز باعث ايجاد گونه هاي پرتر مي شود. بنابراين، افتادگي گونه ها را نيز درمان مي كند.
پروتز تركيبي: اين مدل پروتز فرم گونه و استخوان گونه را بهبود مي بخشد.

 

 


پروتز گونه چگونه انجام مي شود؟

 

 

يكي از روش هاي جراحي زيبايي، پروتز گونه يا بزرگ كردن گونه است كه در بين خانم هاي جامعه امروزي بسيار محبوب است. با توجه به شرايط ظاهري فرد، پزشكان پروتز گونه را به بهترين شكل انجام مي دهند.

شما عزيزان مي توانيد براي آشنايي بيشتر با نكات مختلف مرتبط با پروتز گونه با ما همراه باشيد. پس با ما همراه باشيد.

 

 

 

كاشت گونه به روش تزريق چربي و ژل (فيلر)

 


كاشت گونه با تزريق فيلر روشي است كه زمان زيادي نمي برد و با بي حسي موضعي انجام مي شود. سعي بر اين است كه ظاهر گونه ها كاملاً برابر با يكديگر باشد، اما در برخي موارد ممكن است گونه ها رنگ يكساني نداشته باشند.

زيرا در اين روش تزريق چربي و ژل از موادي استفاده مي كنند كه حالت نرمي دارند. در اين روش به دليل اينكه مواد تزريقي از شكم يا ران فرد گرفته شده و به گونه تزريق مي شود، احتمال جذب مجدد آن زياد است.

 


نكات مهم در نوع پروتز گونه


امروزه مي توان گفت در ايران از مدل هاي مختلفي از پروتز گونه استفاده مي شود كه رايج ترين پروتزهاي گونه پروتز سيليكوني است. يكي از دلايل محبوبيت اين نوع پروتز گونه، سهولت در تهيه و قيمت مناسب آن است.

 


كاشت گونه به روش پروتز

 


پروتزهاي ساخته شده از مواد محكم و سخت معمولاً در جراحي ايمپلنت گونه استفاده مي شود.

شكل و اندازه اين پروتزها با توجه به حالت و فرم صورت هر فرد در نظر گرفته مي شود.

پزشك متخصص براي قرار دادن پروتز لب و قسمت داخلي گونه را بين دندان ها باز كرده و پروتز را روي استخوان گونه قرار داده و با استفاده از پيچ آن را ثابت مي كند.

لازم به ذكر است كه از بخيه هاي قابل جذب نيز در اين روش براي بهبودي استفاده مي شود.

 


كاشت گونه با جراحي استخوان چيست؟


اين روش براي كساني مناسب است كه گونه هايشان معمولا از يك طرف يا هر دو طرف فرورفته و شكسته است.

اين روش جراحي با برداشتن استخوان گونه از محل شكسته و اشتباه جوش داده شده و قرار دادن آن در محل مناسب انجام مي شود.

 


جراحي پروتز گونه در اصفهان در سايت دكتر ميلاد اعتمادي 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۷:۵۳ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

درباره مهندس محسن احمدي

درباره مهندس محسن احمدي
 

مهندس محسن احمدي فعاليت اصلي خود را در سال 1388 با كار موبايل آغاز كرد كه در ابتدا به صورت خرده فروشي و در فاصله اي كم كار خود را به عمده فروشي موبايل و سپس به واردات آن تبديل كرد. در همين حين در كنار واردات موبايل از سال1391 فعاليت باغ سازي را آغاز كرد. رشد چشمگير در اين حرفه سبب شد كه در سال 1395 فعاليت خود را در كار تلفن همراه خاتمه دهد و به صورت جدي فعاليت در زمينه باغ ويلا را گسترش دهد. شروع فعاليت وي بعد از واردات تلفن همراه در زمينه ساخت و ساز و طراحي باغ ويلا بود، اما با گذشت زمان خريد و فروش باغ ويلا هم به چرخه كاري وي اضافه شد. او پس از مدتي شركت سپهر ويلا را ثبت كرد و به صورت رسمي به فعاليت خود ادامه داد. در حال حاضر شركت سپهر ويلا با مديريت مهندس احمدي با 50 پرسنل در 6 بخش مجزا در زمينه باغ‌ويلا و زيبا سازي فعاليت مي‌كند. ساخت و ساز باغ ويلا، طراحي باغ ويلا، خريد و فروش باغ ويلا، مشاوره و وكالت مباحث حقوقي باغ ويلا، فروش محصولات ويلايي و فروش متريال بخش هاي مختلف شركت سپهر ويلا بشمار مي آيد. از ديگر فعاليت هاي وي مشاوره و هندلينگ در كسب و كار هاي گوناگون است و از موارد بارز بيزينس كوچينگ مي توان به كارخانه صنايع مواد شوينده شيميايي،شركت بازرگاني واردات تلفن همراه اشاره كرد.

 

بيش از صد و ده پروژه اجرايي باغ ويلا ، رستوران و تالار


ساخت و ساز بيش از صد و ده پروژه باغ ويلا، باغ آتليه،رستوران ،باغ تالار، باغ رستوران، كافي شاپ و زيبا سازي اماكن خصوصي و دولتي در استان اصفهان و بكارگيري قوي ترين تيم هاي اجرايي در زمينه ساخت و ساز

 

بيش از چهار صد پروژه طراحي در زمينه باغ ويلا


بيش از ده سال طراحي در زمينه باغ ويلا، باغ رستوران، باغ تالار، باغ‌آتليه، فضا سازي اماكن مختلف، روف گاردن، رستوران و كافي شاپ به سبك هاي مختلف و رتبه ۱ و ۲ مجله معماري در سال‌هاي اخير و هچنين طراحي شهرك ويلايي تفريحي ۴۲ پلاك مرق اصفهان در سال ۱۳۹۹

 


 
 راه اندازي دپارتمان املاك سپهر ويلا


دپارتمان املاك سپهر ويلا اولين و بزرگ‌ترين و مرجع ترين بانك اطلاعاتي باغ ويلا در استان اصفهان است كه تخصصا در زمينه باغ ويلا فعاليت دارد. دوره ها و آموزش هاي فشرده و بكارگيري افراد توانمند رمز موفقيت مهندس احمدي در اين حرفه بوده است و اكنون هم يكي از فعال ترين واحد هاي شركت سپهر ويلا بشمار مي آيد
 

كارآفرين برتر در سال 1399
كار آفرين برتر كشور در سال 1399 در سال 1399 در جمع كار آفرينان برتر كشور مهندس احمدي جز كارآفرينان برتر كشور شناخته و موفق به دريافت لوح زرين شد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۱:۳۴ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

پروتز لب

عوارض اين دو روش چيست؟
عوارض پروتز لب در اصفهان  با ايمپلنت عبارتند از:

سخت شدن ايمپلنت هاي مصنوعي
گسترش سلول هاي چربي در صورت افزايش وزن
آسيب هاي عصبي، بي حسي، خونريزي و زخم
بازگشت به حالت عادي با جذب كلاژن و چربي
عفونت حتي سالها پس از جراحي
تخليه ايمپلنت هاي سالين در طول زمان
برداشتن ايمپلنت مشكل است
فيلرها معمولاً عوارض جانبي كمتري نسبت به ايمپلنت دارند زيرا به بافت لب بريده نمي شوند. از عوارض اين روش مي توان به التهاب، كبودي و حساسيت بدن به فيلرهاي مصنوعي اشاره كرد.

مراقبت هاي بعد از پروتز لب با فيلر و ايمپلنت چيست؟
پس از انجام فيلر بايد موارد زير را رعايت كنيد:

استفاده از كمپرس يخ بدون اعمال فشار براي كاهش درد و تورم
عدم استفاده از رژ لب
عدم استفاده از ني هنگام نوشيدن
از محيط هاي گرم از جمله سونا و حمام دوري كنيد
پس از انجام پروتز لب با ايمپلنت نيز بايد موارد زير را رعايت كنيد:

خوردن غذاهاي نرم و آبكي
از كمپرس يخ استفاده كنيد
فعاليت را براي چند روز كاهش دهيد، به خصوص ورزش
همچنين در صورت بروز هر يك از مشكلات زير، فورا به پزشك مراجعه كرده يا با پزشك تماس بگيريد.

حساسيت شديد
وجود لكه هاي تيره و روشن روي لب
دردي كه با گذشت زمان افزايش مي يابد.
قرمزي شديد در محل تزريق
حالت تهوع شديد
تورم و التهاب پا
درد در قفسه سينه
خون ريزي بيش از حد
اختلال تنفسي

 

اطلاعات بيشتر در سايت دكتر ميلاد اعتمادي 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۲:۲۴ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

مراقبت هاي بعد از ليفت پيشاني

مراقبت هاي بعد از ليفت پيشاني


به منظور افزايش دوره نقاهت و كاهش طول دوره نقاهت و همچنين ماندگاري بيشتر ليفت، افراد بايد بعد از ليفت پيشاني مراقبت كنند، براي اين منظور پزشك متخصص و جراح پلاستيك توصيه هايي را به افراد مي دهد. مردم، اين مراقبت ها عبارتند از:

رعايت بهداشت و تميز كردن نواحي بريدگي و اسكار
استفاده به موقع از داروهاي آنتي بيوتيكي كه پزشك تجويز مي كند
تا دو روز پس از ليفت از استحمام خودداري كنيد
تا يك هفته پس از ليفت از خوابيدن به پهلو و روي شكم خودداري كنيد
استفاده از كمپرس سرد براي رفع التهاب و كبودي به مدت 48 ساعت پس از ليفت
مراجعه به جراح پلاستيك يك تا دو روز پس از جراحي براي معاينه و بررسي روند جراحي
در صورت احساس درد و كشش در ناحيه فوقاني سر و ابرو، مسكن مصرف كنيد
به مقدار زياد مايعات بنوشيد

 

كانديداي مناسب براي ليفت پيشاني


به طور كلي تمامي افرادي كه در صورتشان علائم پيري ديده مي شود و صورتشان خسته و غمگين به نظر مي رسد براي اين نوع ليفت مناسب هستند اما در ادامه به معرفي چند كانديد مناسب براي اين جراحي مي پردازيم.

افرادي كه از سلامت عمومي خوبي برخوردارند.
افرادي كه خطوط اخم عميقي بين ابروهاي خود دارند.
افرادي كه خطوط ظريف و چين و چروك روي پيشاني خود دارند.
افرادي كه در بالاي پلك خود چربي دارند.
افرادي كه به دليل افتادگي پيشاني در ناحيه بالاي پلك خود احساس سنگيني مي كنند.
افرادي كه انتظارات واقع بينانه از جراحي دارند.

 

ليفت پيشاني در اصفهان در سايت دكتر ميلاد اعتمادي 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۲:۲۹ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)