برترين اخبار برترين اخبار .

برترين اخبار

بهترين شركت طراحي سايت در اصفهان را چگونه انتخاب كنيم ؟

چگونه بهترين شركت طراحي سايت در اصفهان را انتخاب كنيم؟

در قرن حاضر دنياي مجازي و اينترنت به بخش مهمي از زندگي مردم تبديل شده است. طبق نظرسنجي انجام شده در اصفهان، اكثر مردم در تلاش هستند تا راه حل نياز هاي روزانه خود را مجازي و در بستر اينترنت پيدا كنند.

 يكي از اين خدمات آنلاين طراحي سايت اصفهان است كه شما به دنبال يافتن آنلاين بهترين شركت طراحي سايت مناسب در اصفهان هستند.

با توجه به اينكه اصفهان يكي از بزرگترين شهرهاي ايران است و بسياري از كسب و كارها به خدمات آنلاين روي آورده اند و طبيعتا مايلند اين خدمات به خوبي انجام شود، به همين دليل انتخاب بهترين شركت توسعه وب سايت در اصفهان حائز اهميت است.

قبل از انتخاب يك شركت طراحي سايت، بايد بدانيم بهترين شركت طراحي سايت چه چيزي را ارائه مي دهد. به همين منظور در اين مقاله به بررسي ويژگي هاي بهترين شركت هاي طراحي سايت در اصفهان پرداخته ايم.

مهمترين ويژگي ها در حيطه  طراحي سايت در اصفهان

مهم ترين عواملي كه شركت هاي طراحي سايت اصفهان را از ساير شركت ها متمايز مي كند عبارتند از:

ارائه الگوهاي حقوقي مرتبط با تجارت

ايجاد يك وب سايت بر اساس اصول سئو

ارائه پشتيباني طولاني مدت در محل

ارائه بهترين قيمت براي طراحي وب سايت

طراحي سايت با سرعت بارگذاري بالا

داشتن ظاهر و احساس مناسب مرتبط با نوع كسب و كار

يكي از مزيت هاي شركت هاي طراحي سايت در اصفهان ارائه قالب هاي حرفه اي مناسب براي هر كسب و كاري مي باشد.

قالب هايي كه با توجه به صفحه، رنگ و تصاويري كه مخاطب را جذب مي كند طراحي شده اند.

رعايت قوانين سئو در وب سايت

يكي ديگر از جنبه هاي بهترين شركت هاي طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت بر اساس قوانين سئو مي باشد. چون همانطور كه گفتيم اصفهان شهر بزرگي است و رقابت زيادي در آن وجود دارد.

بنابراين بايد از سئو نيز استفاده كنند تا وب سايت خود را به صفحه اول گوگل برساند و مشتريان بيشتري را جذب كند. به همين دلايل در كنار طراحي سايت در اصفهان، خدمات سئو در اصفهان نيز براي كسب و كارهاي اصفهان حائز اهميت است. تا محصولاتي كه در فروشگاه اينترنتي خود يعني سايت قرار مي دهند بيشتر ديده شود و علاقه مندان را به خود جذب كند.

ارائه خدمات وب سايت در اصفهان

نكته مهم ديگري كه هنگام سفارش طراحي سايت وجود دارد و شركت ها بايد قبل از سفارش آنها را گوش دهند. پشتيباني سايت. يعني شركت طراحي پس از طراحي سايت را پشتيباني كند.

زيرا ممكن است پس از ساخت نياز به ايجاد تغييرات داشته باشيد يا سايت شما با مشكل مواجه شود. بنابراين وجود پشتيبان براي حل اين مشكلات مهم است.

داشتن قيمت بسيار مناسب براي توسعه وب سايت در اصفهان

يكي از بهترين موارد در مورد شركت هاي طراحي سايت در اصفهان اين است كه قيمت هاي مناسبي براي طراحي سايت در اصفهان ارائه مي دهند و داراي بالاترين كيفيت هستند.

چيدمان مكان به گونه اي است كه شما سرعت بسيار بالايي داريد

سرعت سايت بخش مهمي از فاكتورهاي طراحي سايت است. زيرا اگر سرعت وب سايت شما سريع نباشد كاربر به سرعت وب سايت شما را ترك مي كند. بنابراين در هنگام سفارش سايت يكي از مواردي كه بايد در نظر گرفته شود سرعت باز شدن آن است.

چگونه بهترين شركت طراحي سايت در اصفهان را پيدا كنيم؟

براي يافتن بهترين شركت طراحي سايت در اصفهان بايد موارد زير را در نظر بگيريد:

اعتبار شركت

قبل از سفارش طراحي سايت، بايد از اصل بودن شركت اطمينان حاصل كنيد. از طريق نام و ثبت شركت مي توانيد از واقعي بودن شركت اطمينان حاصل كنيد.

تجزيه و تحليل نمونه كارها

نكته ديگري كه بايد به آن توجه كنيد نمونه كار شركت است. مدل هاي شركت مورد نظر خود را در همه جا از نظر ظاهر و كيفيت نگاه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۸:۱۴ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

ويژگي هاي آبرسان كامان

امروزه محصولات كامان را مي توان در بسياري از فروشگاه هاي عرضه كننده لوازم آرايشي و دارويي به صورت آنلاين و حضوري مشاهده كرد. محصولات معتبر برند كامان به صورت گسترده در فروشگاه هاي لوازم آرايشي زنانه با قيمت هاي مناسب موجود است كه با توجه به اقتصاد امروزي بسيار مقرون به صرفه مي باشد. پاييز امسال اين برند واتر بمب كامان را در 4 رنگ مختلف معرفي كرد و صداي پرتاب شبيه بمب بود! هدف اين محصول مرطوب كردن عميق پوست است.

انواع بمب هاي آبرسان كامان


بمب هاي هيدراتاسيون كامان در چهار نوع عسلي، كتوني، كلاژني و ويتامين C عرضه مي شوند كه عملكرد اصلي آنها بسيار شبيه به هم است. هدف از همه اينها همان آبرساني به پوست است. تفاوت آنها يكي از مواد موثره و اسانس است. اگرچه ظاهر آنها بسيار شبيه است.
بمب مرطوب كننده عسل كمان براي افرادي كه تمايل به پوست قرمز دارند مناسب است. براي افراد بالاي 30 سال، بمب آبرسان كلاژن كامان يك گزينه عالي است. اين كار باعث تقويت كلاژن پوست مي شود و حاوي آناناس است كه براي التهاب پوست مفيد است. افرادي كه پوست تيره و كدر دارند، بمب آبرسان ويتامين C براي آنها عالي است.
ويتامين C علاوه بر روشن كردن پوست باعث كاهش خطوط ريز روي پوست مي شود. به دليل وجود مواد ضد چروك و جوان كننده، بمب آبرسان كيتون كامان براي افراد بالاي 35 سال توصيه مي شود.

نقد و بررسي ژل كرم مرطوب كننده واتر بمب با ويتامين C و اسيد هيالورونيك كامان


ژل كرم آبرسان واتر بمب حاوي ويتامين C و اسيد هيالورونيك بوده و مرطوب كننده اي با ماندگاري بالا است كه پوست صورت را آبرساني كرده و از افتادگي و ريزش پوست جلوگيري مي كند. اين محصول حاوي هيالورونيك اسيد، ويتامين C، عصاره ليمو، آلانتوئين، گليسيرين و آنتي اكسيدان است. اين دارو كه حاوي ليمو است با التهاب مبارزه مي كند و به نرم و صاف نگه داشتن پوست كمك مي كند.

فوايد ويتامين C براي پوست چيست؟


ويتامين C يك آنتي اكسيدان مهم براي پوست است كه توليد كلاژن پوست را افزايش مي دهد، از علائم پيري جلوگيري مي كند و در كاهش آكنه و لك بسيار موثر است. ويتامين C نرمي بافت پوست و خاصيت ارتجاعي پوست را افزايش مي دهد.

توليد كلاژن يك سيستم رگ خوني ايجاد مي كند كه در انتقال پروتئين و ويتامين C كارآمدتر است. اين براي پوست هاي خشك ايده آل است. استفاده منظم از ويتامين C در حفظ درخشندگي و مرطوب نگه داشتن پوست بسيار موثر است. همچنين خطر خشكي و التهاب پوست را كاهش مي دهد و ليپيدها را افزايش مي دهد كه به حفظ آب در پوست كمك مي كند.

ويتامين C به دليل خاصيت آنتي اكسيداني، علائم پيري و لكه هاي ناشي از افزايش سن را از بين مي برد. اين ويتامين و تركيبات آن به دليل خاصيت ارتجاعي كه براي پوست ايجاد مي كند به رفع چين و چروك و خطوط نيز كمك مي كند.

اين ويتامين همچنين از پيري پوست و سرطان پوست جلوگيري مي كند و پوست ما را سالم و جوان نگه مي دارد.

ويژگي هاي ژل كرم آبرسان واتر بمب حاوي ويتامين C و هيالورونيك اسيد كامان

• حاوي هيالورونيك اسيد، ويتامين C، عصاره ليمو و آلانتويين و گليسيرين
• ترميم كننده، آب‌رسان، شفاف و روشن كننده
• جلوگيري از كاهش الاستيكي پوست
• نرم كننده و افزايش دهنده لطافت
• مرطوب كننده‌اي با ماندگاري بالا
• جلوگيري از شل شدگي پوست
• كنترل كننده چربي پوسن
• مات كننده پوست صورت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۱:۳۱ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

مزاياي طراحي سايت وردپرس در اصفهان

اگر كسب و كار شما تا كنون بدون طراحي سايت در اصفهان موفق بوده است، پس از خواندن عنوان اين متن با خود فكر مي كنيد كه آيا در آينده به سايت نياز دارم؟ دلايل داشتن وب سايت و مزاياي وب سايت چيست؟ وقتي كسب و كار من موفق است چرا بايد براي يك وب سايت هزينه كنم؟ با ما همراه باشيد تا مزاياي طراحي سايت وردپرس در اصفهان برا براي شما توضيح دهيم.

پاسخ كوتاهي براي اين سوالات وجود دارد: اگر شما يك وب سايت براي كسب و كار خود داشتيد، قطعاً از الان پيشروتر و پيشرفته تر بوديد و دليل آن اين است كه وب سايت ها خدمات گسترده اي را به مشاغل كوچك ارائه مي دهند. و باعث پيشرفت آنها شود. همچنين، براي شركت هاي بزرگتر و پيشرفته تر، يك وب سايت يك عامل ضروري است. در زير به دلايل داشتن سايت اشاره خواهيم كرد.

وردپرس چيست؟


وردپرس يك ابزار توسعه وب سايت است. ويژگي اصلي اين ابزار كه آن را به يك ابزار مديريت منابع محبوب در سراسر جهان تبديل كرده است رايگان و متن باز بودن آن است. وردپرس به زبان PHP نوشته شده است و يكي از ساده ترين و محبوب ترين پلتفرم ها براي طراحي وب سايت محسوب مي شود. ايجاد يك وب سايت با وردپرس بسيار محبوب است.

در زير مي خواهيم بدانيم كه در اين فرآيند با چه مشكلاتي مواجه خواهيم شد و اصولي كه بايد رعايت كنيم تا بتوانيم مزاياي ايجاد يك وب سايت با وردپرس را پيدا كنيم.

مزاياي ايجاد وب سايت با وردپرس


سرعت عالي در اجرا و نصب


مهمترين جنبه ايجاد يك وب سايت با وردپرس سرعت آن است. امروزه براي كسب و كارهايي كه قصد ورود به فضاي مجازي را دارند، اجراي سريع پروژه ها و رسيدن به اهداف در كمترين زمان ممكن بسيار مهم است. با وردپرس، در صورت داشتن محتوا و تصاوير مناسب، مي توانيد به راحتي وب سايت خود را در يك روز ايجاد كنيد.

در گذشته، مشاغل سنتي در مقياس وسيع وجود داشتند. اين مشاغل در زمينه تامين مالي، ساخت، نصب و خدمات پس از فروش فعاليت دارند. به عنوان مثال، كارخانه ذوب آهن يك مجتمع صنعتي است و واحدهاي تجاري آن با كسب و كاري كه صرفا بر اساس موقعيت مكاني است، متفاوت است.

وردپرس مقرون به صرفه


نكته دوم هزينه كم نگهداري است. وب سايت هايي كه با وردپرس ايجاد مي شوند هزينه نگهداري كمي دارند. زيرا بسياري از ارائه دهندگان خدمات پس از فروش وردپرس، ارائه دهندگان هاست وردپرس اروپايي و تعدادي از افرادي كه مي دانند چگونه با آنها كار كنند در سراسر جهان وجود دارند. بنابراين هيچ مشكلي براي ايجاد سايت در آينده نخواهيد داشت. از طرفي فرآيند طراحي وب سايت به خوبي انجام خواهد شد. اين اصلاحات ممكن است شامل پيشرفت‌ها، پشتيباني، سرعت، بررسي اشكال و به‌روزرساني‌هاي اصلي نرم‌افزار يا موارد ديگر باشد.

امنيت وب سايت


نكته سوم داشتن امنيت زياد است. وقتي نام وردپرس به ميان مي‌آيد، خيلي‌ها معتقدند امنيت سايت كمتر مي‌شود، زيرا همه از كد منبع باز اطلاع دارند.

اين نظرات كاملا قابل درك است. كدهايي كه مشكل دارند و افراد به آن دسترسي ندارند، ممكن است خيلي سريع نتوانند اشكال زدايي شوند. اما فراموش نكنيم كه برنامه نويسان و شركت هاي زيادي روي وردپرس كار مي كنند و هر كدام در اين كسب و كار رهبري حوزه اي را بر عهده دارند و هر روز به روز رساني هاي امنيتي را روي تمامي افزونه ها، قالب ها و ميان افزارها قرار مي دهند. .

نگران نباشيد و با هزينه شخصي تيمي از متخصصان را براي رفع اين مشكل استخدام كنيد. حفظ امنيت وب سايت با تيم امنيتي وردپرس امنيت كسب و كار شما را تضمين مي كند و در صورت بروز مشكل به سرعت و بدون هزينه برطرف مي شود.

ساده و آسان براي استفاده


اين به وردپرس كمك كرده است تا بر جوملا و دروپال پيروز شود و آن را به انتخاب ترجيحي توسعه دهندگان وب در همه جا تبديل كند. همچنين نياز به تخصص در فن آوري هاي پيچيده PHP، HTML و CSS را از بين مي برد. حتي اگر نمي خواهيد از نرم افزار وردپرس استفاده كنيد، مي توانيد به راحتي از آن استفاده كنيد.

شما مي توانيد قالب هاي از پيش ساخته شده وب سايت وردپرس را انتخاب كنيد، يا اگر مي خواهيد وب سايت هاي منحصر به فرد و منحصر به فردي داشته باشيد، يا اگر مي خواهيد ظاهري منحصر به فرد براي طراحي وب سايت خود داشته باشيد، مي توانيد يك توسعه دهنده وب استخدام كنيد. در اين مورد از متخصصان كمك بگيريد. . اين بدان معناست كه شما نيازي به صرف زمان زيادي براي يادگيري طراحي وب نداريد و مي توانيد از اين زمان براي ساير جنبه هاي كسب و كار خود استفاده كنيد.

همه گير بودن آن


وردپرس يك سيستم مديريت محتواي محبوب است زيرا مديريت محتوا آسان است و كاربران به راحتي مي توانند محتواي مقالات و ساير خدمات خود را تغيير دهند و برنامه نويسان در سراسر جهان و ايران ترجيح مي دهند از وردپرس براي ايجاد وب سايت استفاده كنند.

بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO)


وردپرس براي سئو و بهينه سازي وب سايت عالي است. با نصب Yoast SEO يا افزونه Rank Meth و بهينه سازي ساير فعاليت ها و فعاليت هاي وب سايت مي توانيد به راحتي وب سايت خود را براي سئو بهينه سازي كنيد.

متن باز


وردپرس يك نرم افزار متن باز است و بنابراين امكان تغيير، اصلاح و ارتقا وجود دارد. برنامه چندين بار آپديت مي شود. شما به راحتي مي توانيد يك وب سايت منحصر به فرد با وردپرس ايجاد كنيد. اين يكي از بهترين راه ها براي ايجاد يك وب سايت با وردپرس است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۲:۰۱ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

بهترين بازيكنان فوتبال جهان در رده بندي سال 2023

1. ليونل مسي (اينتر ميامي)
براي اولين بار در بيش از يك دهه، صادقانه بايد به انتخاب شماره 1 خود فكر كنيم. 1، اما با روحيه VAR، ما نتوانستيم دليل روشن و واضحي براي حذف مسي از رتبه اول پيدا كنيم.

نمي توان انكار كرد كه مسي تكامل يافته است. او تا حدودي سرعت تاول خود را از دست داده است، اما هوش فوتبالي و دستكاري او به اين معني است كه كنترل او بر نتيجه مسابقات مانند هميشه قوي است. او يك ترير خوب نيست، او با كارهاي كثيف زيادي به ميدان نمي آيد، اما حساب كردن آن در مقابل او به معناي از دست دادن نكته است.

مسي به تسلط بر مسابقات، چه ظريف و چه آشكار، براي باشگاه و كشور ادامه مي دهد. عملكرد او مستقيماً الهام بخش آرژانتين براي قهرماني در كوپا آمريكا و جام جهاني شد، در حالي كه فرم غني او در ليگ قهرمانان از بارسلونا به پاريس رفت.

او تا اينجاي فصل در هر دو گل و پاس گل براي PSG به راحتي دو رقمي شده است، حتي با وجود امباپه و نيمار كه در يك منطقه بو مي كنند، و در موقعيت هاي بزرگتر برنده باقي مي ماند.

2. كيليان امباپه (PSG)
امباپه ستاره بزرگي است كه در جام جهاني ساخته شده است. با توجه به اهميت ليگ قهرمانان و ليگ برتر، اين يك روش قديمي براي رسيدن به عظمت است، اما پيروزي هاي بين المللي امباپه بدون شك مهارت و ذهنيت او را ثابت مي كند.

مانند نيمار، مانند بسياري از افراد قبل از او، او در ليگ 1 نابود شد، اما فرم او در صحنه جهاني، هم براي باشگاه و هم براي كشور، او را در خط مقدم قرار مي دهد. هت تريك او در فينال جام جهاني چيز اسطوره ها است - عملكردي عالي از يك بازيكن بزرگ.

امباپه اغلب به عنوان يك شخصيت سريالي دراماتيك در سايكودرام بين پاري سن ژرمن و رئال مادريد به تصوير كشيده مي شود كه بيشتر ذهنش بر سياست خارج از زمين متمركز است، اما شخصيتي كه در جام جهاني نشان داد، ذهنيت و عزم فولادش. او يك پله ديگر از نردبان را بالا مي برد تا تيمش با لگد و فرياد راهي جام شود.

او يكي از سريع‌ترين فوتباليست‌هايي است كه تا به حال در زمين ديده‌ايم، با ميدان تيري كه هيچ‌كس ديگر را ندارد. او مي تواند در حال دويدن يا با قدرت ايستادن فوق العاده به توپ ضربه بزند، مي تواند شوت هاي ظريفي به گوشه ها بزند و توپ را تا ارتفاعات بالا و بالا به سقف تور سوراخ كند. اگر امباپه توپ را در نيمه شما داشته باشد، در امان نيستيد.

3. كوين ديبروين (من سيتي)
كوين دي بروين فصل نسبتا ضعيفي را پشت سر مي گذارد و تا كنون 18 گل در همه رقابت ها در ماه مارس به ثمر رسانده است. منصفانه است كه بگوييم اين بازيكن بلژيكي مانند گذشته بر صفحه نمايش ما تسلط نداشته است، اما مانند هلند، دستاوردهاي خارق العاده او، خوب، عادي به نظر مي رسد.

اين نبايد از مهارت فني دي بروين كم كند. او مي‌تواند بهترين پاسور تاريخ ليگ برتر باشد، زيرا ديدگاه و تمايل او به پاس‌هاي دفاع شكن با اثربخشي وحشتناك در موقعيت‌هاي مختلف تركيب مي‌شود.

او يك ضربه زن كشنده است، او بسيار سريع است. بدون اين چيزها، KDB يك بازيكن برتر است و برتر باقي مي ماند.

4. كريم بنزما (الاتحاد)
وسوسه انگيز است كه بگوييم كريم بنزما تابستان آخر هند را سپري مي كند، اما در واقعيت او به سادگي همان كاري را انجام مي دهد كه هميشه انجام مي داد: هدايت خط، گلزني، بردن جام ها، تكرار.

تمام آنچه رئال مادريد در 14 سال گذشته به دست آورده، زير نظر بنزما به دست آمده است. هميشه با او محترمانه رفتار نشده است، رئال مادريد در طول دهه گذشته سعي كرده است مهاجمان زيادي را جايگزين او كند، اما هيچكس نتوانسته است نقش شماره 9 را مانند او پر كند.

5. ارلينگ هلند (من سيتي)
با تكيه بر اين نكته درباره نمايش بيش از حد ليگ برتر كه اغلب منجر به قضاوت شديدتر بازيكنان مي شود، ارلينگ هالند را به شما معرفي مي كنيم. هر هفته مي‌توانيد هلند را جستجو كنيد و متخصصي را پيدا كنيد كه مي‌گويد مي‌تواند كارهاي بيشتري انجام دهد يا كمتر از آنها استفاده مي‌شود.

خيلي ساده، هلند غيرعادي را عادي كرده است. احتمالا تنها تقصير هالند در فصل 2022/23 اين بود كه آنها از همان ابتدا ميله را به طور غيرقابل عبوري بالا بردند. بين شروع فصل تا پايان سال 2022، هلند تنها در 15 بازي ليگ برتر، 22 گل به ثمر رسانده است. براي ركورد، كل كفش طلا در هفت فصل ليگ برتر را مي گيرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۳:۰۱ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

آموزش طراحي سايت در اصفهان

تاريخچه طراحي سايت

قبل از آنكه به مباحث تدريس شده در دوره آموزش طراحي سايت در اصفهان بپردازيم، به تاريخچه اي از طراحي سايت مي پردازيم. طراحي جامع سايت به مهارت ساخت و راه‌اندازي صفحات وب و بهينه‌سازي آن‌ها براي كاربران گفته مي‌شود. تيم برنرز لي، مخترع وب، با برپايي اولين سايت وب در اوت ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستين سازنده وب در تاريخ ثبت كرد. او در نخستين وب سايتش از اَبَرمتن و پيوندي براي ايميل (پست الكترونيك) استفاده كرده بود.

در آغاز، وب سايت‌ها با كُدهاي ساده HTML نوشته مي‌شدند، كه شامل سرتيتر و پاراگراف و توانايي پيوند دادن به آدرس‌هاي ديگر از طريق ابرپيوند بودند. اين روش تازه و متفاوتي بود كه كاربران به سادگي مي‌توانستند با يك مرورگر، صفحه‌هاي پيوند خورده را باز كنند.

اما با پيشرفت وب و هنر طراحي آن، زبان كدنويسي اش، اَبَرمتن يا اچ تي ام‌ال، پيچيده‌تر و پرانعطاف تر شد. ابزارهايي مانند جداول كه براي نمايش نمودارهاي داده‌اي بودند، بزودي براي چيدمان‌هاي پنهان در صفحه‌هاي وب استفاده نادرستي شدند. با پيدايش الگوهاي آبشاري وب يا «CSS»، روش نادرست طراحي با جداول پنهان در صفحه از گردونه خارج، و به جاي آن استفاده مناسب از زبان كمكي «CSS» جايگزين شد.

فناوري‌هاي يكپارچه‌سازي پايگاه داده، مانند زبان‌هاي كدنويسي سمت سرور (Server-Side Scripting)، مانند CGI، ruby، node js، Python، PHP، ASP.NET، ASP، JSP و ColdFusion و استانداردهاي طراحي مدرن با الگوهاي (CSS)، ساختار وب سايت‌ها را باز هم تغيير داده و آن را پيشرفته‌تر كرده‌اند. سايت واكنش‌گرا يا سايت ريسپانسيو، سايتي است كه با ابعاد و رزولوشن دستگاه‌هاي مختلف سازگاري دارد و كاربران بدون توجه به اينكه صفحه نمايش دستگاهشان كوچك باشد.

همچنين با آمدن نگاره‌هاي جاندار و فناوري‌هاي پويانمايي به صفحه‌ها، مانند فلش (Flash)، چهره وب بيشتر از پيش تغيير كرد و توانمندي‌هاي تازه بهسازندگان رسانه و طراحان وب داده شد. به طور كلي، طراحي سايت يك فرآيند پيچيده است كه نيازمند تركيبي از مهارت‌هاي فني، طراحي، بهينه‌سازي محتوا و تجربه كاربري است. آموزشگاه‌هاي مختلفي نيز براي آموزش طراحي سايت وجود دارند كه مي‌توانيد با شركت در دوره‌هاي آن‌ها، به راحتي مهارت‌هاي لازم را كسب كنيد و درآمد ارزي خوبي را نيز داشته باشيد.

تاريخچه وردپرس


مت مولنوگ، پايه‌گذار وردپرس، در سال 2003 اين نرم‌افزار كدباز را به صورت رسمي عرضه كرد. در ابتدا، وردپرس بيشتر توسط وبلاگ‌نويسان براي نوشتن وبلاگ استفاده مي‌شد، اما با گذشت زمان و بروزرساني‌هاي مداوم، وردپرس به يك ابزار چند منظوره تبديل شده است. با استفاده از افزونه‌ها و طراحي‌هاي اختصاصي در پوسته‌هاي وردپرس، مي‌توانيد هر نوع وبسايتي را با آن راه‌اندازي كنيد، نه تنها وبلاگ. اين نرم‌افزار به دليل انعطاف‌پذيري و قابليت سفارشي‌سازي بالا، انتخاب بسياري از طراحان وب براي ايجاد سايت‌هايشان است.

آموزش طراحي سايت در اصفهان


وردپرس يك سيستم مديريت محتواي سايت ساز است كه به راحتي با آن مي‌توانيد انواع وبسايت‌ها را راه‌اندازي كنيد. با استفاده از وردپرس، مي‌توانيد به راحتي وبسايت خود را با انعطاف بالا طراحي و پياده‌سازي كنيد. همچنين، وردپرس يك سايت ساز متن باز و رايگان است و در دسته CMS ها (Content Management System) قرار دارد. با داشتن دانش برنامه‌نويسي، مي‌توانيد هر نوع شخصي‌سازي بر روي وردپرس انجام داده و سايت دلخواه خود را طراحي و پياده‌سازي كنيد. وردپرس با استفاده از زبان برنامه‌نويسي PHP ساخته شده و توسط Mysql پشتيباني مي‌شود، همچنين نسخه‌اي براي پست گرس كيو ال نيز موجود است. با ثبت نام در دوره جامع طراحي سايت در آموزش طراحي سايت در اصفهان، مي‌توانيد با يك زبان حرفه‌اي‌تر به معرفي وردپرس بپردازيد و با آن به راحتي وبسايت خود را طراحي كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۹:۲۹ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)