برترين اخبار برترين اخبار .

برترين اخبار

موهاي زائد بدن را از بين ببريد

دستگاه ليزر تيتانيوم 1200 وات KM

ليزر موهاي زائد مدتي است كه به عنوان يكي از راه حل هاي موثر براي از بين بردن موهاي زائد بدن مطرح بوده و افراد زيادي را به خود جذب كرده است. كارايي بالاي اين دستگاه ها نسبت به ساير روش هاي از بين بردن موهاي زائد باعث مي شود افراد با مراجعه به كلينيك زيبايي، موهاي زائد بدن را به راحتي از بين ببرند.

 


موهاي زائد را از خط بيكيني پاك كنيد

همانطور كه قبلا ذكر شد، با استفاده از طيف ويژه اي كه فقط براي ناحيه بيكيني در نظر گرفته شده است، مي توانيد يك درمان كاملاً بهداشتي را به مشتريان خود ارائه دهيد. بنابراين، مي توانيد به مشتريان خود اطمينان دهيد كه تمام درمان هاي ارائه شده توسط تجهيزات ليزر تيتانيوم كاملاً ايمن بوده و از گسترش آلودگي جلوگيري مي كند. سيستم خنك كننده اين دستگاه علاوه بر رعايت بهداشت، در تسكين درد ناحيه بيكيني نيز بسيار موثر است.

 


كاربرد دستگاه هاي ليزر تيتانيوم

دستگاه ليزر تيتانيوم 1200 وات KM درمان موهاي زائد را به روشي سريع و راحت متحول مي كند. كاربران مي توانند از پوست صاف و بدون درد لذت ببرند. اين دستگاه داراي ويژگي هاي نوآورانه جديدي است كه براي ارائه درمان راحت طراحي شده اند. اين روش براي درمان نواحي حساس مانند صورت و ناحيه بيكيني به اندازه كافي ايمن است.

 


موهاي زائد بدن را از بين ببريد

دستگاه ليزر تيتانيوم 1200 وات كيلومتر بر روي نواحي مختلف بدن قابل استفاده است. فناوري Quattro 3D با پوشاندن مناطق وسيعي از پوست سرعت درمان را افزايش مي دهد. درمان با فناوري In-Motion Sweeping از بين بردن كامل موهاي زائد را تضمين مي كند. از آنجايي كه اين روش به طور موثر و دقيق فوليكول هاي مو را هدف قرار مي دهد، براي از بين بردن موهاي ناخواسته از پوست برنزه نيز موثر است.

 


موهاي ناخواسته صورت را از بين ببريد

به طور معمول، موهاي صورت به عنوان موهاي نازك در نظر گرفته مي شوند، اما برخي از افراد با موهاي ضخيم و ناخواسته به حذف موهاي صورت مي پردازند. براي بهبود نتايج درمان براي اين افراد، تنظيمات مختلف ليزر تيتانيوم KM 1200 وات اغلب مورد نياز است. با استفاده از تنظيمات ويژه دستگاه مي توان تنها در يك جلسه از رشد مجدد موهاي صورت جلوگيري كرد. همانطور كه قبلا ذكر شد، از آنجايي كه اين دستگاه با سه طول موج مختلف عرضه مي شود، مي تواند به راحتي، ايمن و سريع موهاي زائد نازك و كركي را در انواع پوست از بين ببرد.

خريد ليزر تيتانيوم در تهران در سايت آيساطب

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۴۸:۰۲ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)