برترين اخبار برترين اخبار .

برترين اخبار

درمان جاي جوش در اصفهان

 

درمان جاي جوش در اصفهان 

 

جديدترين روش درمان آكنه كه يك عارضه پوستي است كه بسيار مورد توجه پزشكان و متخصصان پوست است با استفاده از اندولايزر سابسيژن بر پايه ليزر دايود انجام شد. اين روش درماني كه براي اولين بار در جهان توسط متخصص پوست و دانشمند ايراني پروفسور محمدعلي نيلفروز زاده انجام شد، توانست اسكار آكنه و به طور كلي پوست آتروفيك را بر اساس اندولزر درمان كند. نتايج موثر اين روش درماني در اين گروه از بيماران با سابقه اسكار ناشي از آكنه براي اولين بار در جهان توسط پروفسور نيلفروززاده در مجله معتبر انگليسي غير مجاز مي باشدmetic Dermatology منتشر شده است.
همچنين در كارنامه علمي خود مبتكر روش درماني سابسيژن با كانول براي درمان اسكار آكنه براي اولين بار در جهان است و نتايج اين نوآوري در درمان اسكار آكنه در قالب منتشر شده است. مقالات در مجلات معتبر بين المللي در تمام دنيا محققان و اساتيد به اين مقالات و روش هاي درماني مراجعه كرده اند. تفاوت سابسيژن اندولازر با سابسيژن كانولا يا سوزني در اين است كه اين روش نسبت به روش هاي قبلي تهاجمي كمتري دارد و باعث تورم يا ادم كمتر و درد كمتر در ناحيه مداخله مي شود.
همچنين در ناحيه مداخله هماتوم كمتري نسبت به روش سابسيژن مبتني بر كانول يا سوزن وجود دارد تا بيمار پس از انجام اين روش به فعاليت هاي روزانه خود بازگردد. اسكارهاي شديد ناشي از آكنه و بافت فيبروتيك ممكن است بنا به صلاحديد متخصص پوست نياز به تكرار اين روش در يك فاصله زماني معين به جاي يك جلسه درماني داشته باشند.

همانطور كه مي دانيم درمان هاي موضعي (استفاده از لوسيون ها) براي درمان اسكارهاي ناشي از آكنه نيز استفاده مي شود، اما اين گونه روش هاي درماني باعث شكستن الياف فيبروتيك در عمق پوست نمي شود و پوست در نواحي آسيب ديده همچنان ظاهري ناهموار دارد. بسياري از بيماران با صرف زمان و هزينه به نتايج مطلوب در اين زمينه نمي رسند.

هدف اين مقاله مروري بر روش هاي نوين درمان اسكار آكنه فرورفته مي باشد كه در كلينيك دكتر نيلفروش زاده روش هاي ابتكاري با سابقه علمي معتبر مي باشد و مقالات چاپ شده در مجلات ISI و Pubmed از جمله اين روش هاي نوين مي باشد كه نشان از نوآوري دارد. در اين دسته

سابسيژن يكي از روش هاي موثر در درمان اسكارهاي آتروفيك است كه مي تواند با آزادسازي الياف فيبري كه منجر به كشيده شدن پوست به داخل مي شود، منجر به ليفت پوست در ناحيه اسكارهاي آتروفيك شود. تكنيك هاي قديمي اين روش با سوزن هاي بلانت انجام مي شد كه منجر به آسيب پوست مي شد. و گاهي اوقات پروسه تعمير را طولاني تر مي كرد. احتمال عفونت، خونريزي و درد نيز وجود داشت.

 

اطلاعات بيشتر در سايت دكتر سپيده سعادتي 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۱:۱۲ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

ليپوساكشن چيست؟

ليپوساكشن چيست؟
ليپوساكشن قابغاب يكي از عمل هاي زيبايي قابغاب است. اين روش كوتاه و سريع است و خطرات كمي دارد. تغييرات زيادي در اين روش ايجاد شده است. چربي اضافي در اين ناحيه تاثير زيادي روي صورت دارد. با انجام ليپوساكشن چربي اين ناحيه از بين رفته و ظاهر جوان تر مي شود.

در بيشتر موارد نقرس ارثي است و با افزايش سن بيشتر ديده مي شود. معمولاً با تغيير سبك زندگي، رژيم غذايي و ورزش نمي توانيد از شر چربي هاي اين ناحيه خلاص شويد. به همين دليل بايد از روش هاي زيبايي مانند ليپوساكشن استفاده كرد. اين روش فقط براي خانم ها نيست و بسياري از آقايان نيز اين عمل را انجام مي دهند.

اضافه وزن يكي از دلايل اصلي افتادگي سينه هاست. چاقي به پوست آسيب مي رساند و باعث از بين رفتن خاصيت ارتجاعي آن مي شود. در اين شرايط بافت اطراف گردن نيز مي افتد و يك توده تشكيل مي شود. افزايش سن، استعمال دخانيات، كم خوابي، كم تحركي و قرار گرفتن در معرض نور خورشيد از ديگر دلايل آكنه و آسيب هاي پوستي هستند. ليپوساكشن مي تواند اين مشكل را حل كند و جواني را به پوست صورت بازگرداند.

در ادامه كاربرد اين روش زيبايي و مراحل آن را توضيح خواهيم داد.

 

كاربرد ليپوساكشن قابغاب
ليپوساكشن باسن براي افرادي كه چربي اضافي در ناحيه باسن دارند مناسب است. جراحي ليپوساكشن براي برداشتن چربي از نواحي مختلف بدن استفاده مي شود. اگر چربي شكم به حدي باشد كه با روش هاي غير تهاجمي حذف آن امكان پذير نباشد، پزشك ليپوساكشن را پيشنهاد مي كند.

ليپوساكشن براي چه افرادي مناسب است؟
ليپوساكشن مانند هر عمل زيبايي ديگر براي برخي افراد مناسب است و براي برخي ديگر مناسب نيست. در صورت داشتن شرايط زير با متخصص پوست و مو براي انجام ليپوساكشن مشورت كنيد.

پوست سالمي داريد و خاصيت ارتجاعي آن از بين نرفته است. از دهه 20 تا اواخر دهه 30، خاصيت ارتجاعي پوست از بين نرفته است و براي اين روش مناسب است.
بيماران مسن نيز مي توانند از ليپوساكشن استفاده كنند. براي اين افراد، پزشك ممكن است جراحي ليفت همراه با ليپوساكشن را پيشنهاد كند.
چربي بايد سطحي باشد. ليپوساكشن نمي تواند چربي هاي عميق را از بين ببرد. مراحل بيشتري براي برداشتن لايه هاي عميق چربي مورد نياز است.

چه افرادي براي ليپوساكشن مناسب نيستند؟
ليپوساكشن چربي براي برخي افراد مناسب نيست و بهتر است اين دسته از افراد از روش ديگري استفاده كنند. گاهي پزشك براي اين افراد ليپوساكشن را در كنار ساير روش هاي زيبايي پيشنهاد مي كند و گاهي از روش هاي ديگري استفاده مي شود. اگر هر يك از موارد زير در مورد شما صدق مي كند، ليپوساكشن ممكن است براي شما مناسب نباشد.

شما مسن هستيد و پوست ناحيه گردن دچار افتادگي شديد شده است.
شما وزن زيادي از دست داده ايد و پوست شما شل شده است.
چربي اين ناحيه عميق است و با ليپوساكشن قابل حذف نيست.

جراحي رفع غبغب در اصفهان در سايت دكتر سپيده سعادتي 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۲۸:۴۹ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

آيا چربي باكال باعث پيري مي شود؟

آيا چربي باكال باعث پيري مي شود؟ چربي باكال يا برداشت چربي دهان نوعي جراحي زيبايي براي كاهش چربي گونه ها و اطراف دهان است. اين روش به عنوان راه حلي براي تغيير فرم صورت و كوچكتر كردن گونه ها شناخته مي شود.

ناحيه باكال (گونه) در دو طرف صورت قرار دارد و حاوي بافت چربي است. گاهي برخي از افراد با چربي بيش از حد در اين ناحيه مواجه مي شوند و گونه هاي فوق العاده پر و چاقي دارند. ليپوساكشن نوعي جراحي است كه براي كاهش حجم چربي در ناحيه باكال استفاده مي شود. با ما همراه باشيد تا ببينيد آيا چربي باكال باعث پيري مي شود؟

ليپوساكشن معمولا با بيهوشي موضعي يا عمومي انجام مي شود. بازگشت به فعاليت هاي روزانه حدود يك تا دو هفته طول مي كشد.

اگر مي خواهيد اين عمل زيبايي را انجام دهيد، حتما با جراح پلاستيك مشورت كنيد. شما مي توانيد از طريق وب سايت پزشك خود با بهترين پزشكان ارتباط برقرار كنيد. علاوه بر سامانه نوبت دهي حضوري، امكان مشاوره آنلاين و تلفني با پزشكان نيز وجود دارد.

آيا چربي باكال باعث پيري مي شود؟
جراحي چربي باكال يا برداشتن چربي دهان در واقع روند پيري صورت را كند مي كند. با كاهش چربي در ناحيه گونه ها و دهان، صورت ظريف تر و باريك تر مي شود و صورت جوان تر به نظر مي رسد. به ياد داشته باشيد كه چربي باكال تنها يك راه حل موقت براي تغيير شكل صورت است. نتيجه به دست آمده از اين روش معمولا براي مدت محدودي پايدار است و تاثير دائمي بر روي پيري صورت ندارد. همچنين موارد ديگري مانند تغييرات طبيعي در ساختار صورت، كاهش كلاژن و الاستين پوست، تغيير در عضلات صورت و ساير عوامل پيري نيز مي تواند باعث پيري شود.

عوامل پيري مانند اشعه ماوراء بنفش، استرس، سيگار كشيدن، تغذيه نامناسب و مراقبت ناكافي از پوست نيز مي توانند از عوامل افزايش سرعت پيري باشند. براي پيشگيري از پيري، مراقبت مناسب از پوست، استفاده از محصولات مراقبتي، خوردن غذاهاي سالم، محافظت از پوست در برابر نور خورشيد، كاهش استرس و دوري از عوامل مضر مي تواند مفيد باشد.

با اين حال، قبل از تصميم گيري در مورد چربي باكال يا هر عمل زيبايي ديگر، لازم است با يك پزشك متخصص كه در زمينه جراحي پلاستيك و زيبايي مسلط است، مشورت كرده و با آنها ملاقات كنيد تا وضعيت شما را بررسي كرده و گزينه مناسب را تعيين كند.

 

علت پيري پوست بعد از جراحي چربي باكال چيست؟
در ادامه بحث اينكه آيا چربي باكال باعث پيري مي شود يا خير، بايد بگوييم كه حذف چربي دهان ممكن است به طور موقت تغييراتي در ظاهر پوست صورت ايجاد كند، اما اين تغييرات معمولاً باعث پيري پوست نمي شود. در برخي افراد به خصوص افرادي كه صورت لاغري دارند اين جراحي مناسب نيست و ممكن است به دليل لاغري بيش از حد صورت، چهره اي مسن نشان دهد.

علت اصلي پيري پوست پس از جراحي چربي باكال به دليل عوامل ديگري است كه با روند طبيعي پيري پوست مرتبط هستند:

علت پيري پوست پس از چربي باكال شرح
افزايش سن با افزايش سن، توليد كلاژن و الاستين در پوست كاهش مي يابد. عملكرد سلول هاي پوست و توليد روزانه سلول هاي جديد با افزايش سن كاهش مي يابد.
سن بيمار اين روش باعث افتادگي بيشتر پوست در افراد مسن مي شود.
برداشتن چربي بيش از حد اگر پزشك به اشتباه بيش از حد چربي باكال را خارج كند، پوست شل و افتاده مي شود.
مهارت جراح در صورتي كه مهارت و تجربه جراح كم باشد، چربي از ناحيه صحيح برداشته نمي شود و ظاهر صورت پير نشان داده مي شود.
روند طبيعي پيري پوست عواملي مانند اشعه ماوراء بنفش خورشيد، آلودگي هوا، استفاده نامناسب از محصولات پوستي و استرس مي توانند بر پيري پوست و انعطاف پذيري آن تأثير بگذارند.
علت پيري پوست پس از چربي باكال
1. سن بيمار
سن بيمار تاثير مستقيمي بر عملكرد چربي باكال دارد. در افراد مسن، پوست و بافت هاي صورت انعطاف پذيري و توانايي بازسازي و ترميم خود را از دست مي دهند. همچنين عمل چربي باكال بيشتر براي افراد داراي صورت گرد و حجم چربي زياد در ناحيه گونه و دهان مناسب است. براي رفع چين و چروك صورت افراد مسن بهتر است به جاي چربي باكال عمل هاي زيبايي انجام دهند.

از طرفي در افراد جوانتر نتايج طبيعي بيشتري خواهيد ديد و زمان بهبودي كوتاهتر خواهد بود. به طور كلي براي تعيين تاثير سن بر روي چربي باكال و تعيين مناسب ترين روش و زمان انجام آن، مراجعه به متخصص پوست و زيبايي و يا جراح پلاستيك براي ارائه راهنمايي هاي لازم بر اساس شرايط فردي و فردي ضروري است. نياز دارد.

 

جراحي بوكال فت در اصفهان در سايت دكتر سپيده سعادتي 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۴:۴۱ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

دستگاه ليزر تيتانيوم

ليزر موهاي زائد در حال حاضر يكي از پرطرفدارترين خدمات بهداشتي در كلينيك هاي زيبايي مي باشد و هر روز تعداد زيادي از متقاضيان زيبايي براي دريافت خدمات دائمي رفع موهاي زائد به كلينيك هاي زيبايي مراجعه مي كنند. نكته حائز اهميت دريافت پاسخ در حداقل جلسات و با كيفيت بالا، چه براي جويندگان زيبايي و چه براي افرادي كه قصد تاسيس كلينيك زيبايي را دارند، استفاده از دستگاه ليزر مناسب و قابل اعتماد است. دستگاه ليزر تيتانيوم يكي از مطمئن ترين و كاربردي ترين دستگاه هايي است كه امروزه متقاضيان زيادي را به خود جذب كرده است. به طوري كه در آخرين آمار ارائه شده توسط گوگل، ميزان جستجوي دستگاه هاي ليزر تيتانيومي به 1260 بار در هفته مي رسد و اين نشان دهنده قدرت برند TITANIOM و ميزان علاقه به خريد ليزر تيتانيوم در بين كارشناسان و موسسان كلينيك هاي پوست و مو است. . است.

 

دستگاه ليزر تيتانيوم


دستگاه ليزر تيتانيوم يكي از دستگاه هاي پيشرفته رفع موهاي زائد مي باشد كه داراي 4 طول موج الكساندريت، ديود و اندياگ مي باشد و براي رفع دائمي موهاي زائد براي زيبايي جويان عزيز با هر نوع پوستي مورد استفاده قرار مي گيرد. هر كدام از اين طول موج ها براي انواع مختلف مناسب هستند. در اين ميان طول موج الكساندرايت براي از بين بردن موهاي بسيار نازك مانند نواحي پشت لب موثر است، از طرفي طول موج آندياگ موهاي پرپشت ناحيه شكم را از بين مي برد و از طول موج دايود نيز براي از بين بردن موهاي طبيعي بدن استفاده مي شود. مانند پاها و دست ها طراحي شده است.

همچنين بايد بگوييم كه با خريد ليزر تيتانيوم در هر شات، طيف وسيعي از موهاي ناخواسته بدن تحت تاثير قرار گرفته و طول مدت ليزر درماني را در هر جلسه درماني تسريع مي كند. همچنين ليزر تيتانيوم داراي سيستم خنك كننده پيشرفته بوده و با تكنولوژي خنك كننده خود از گرم شدن بيش از حد پوست مشتري جلوگيري مي كند.

ليزر تيتانيوم كيفيت بسيار بالايي براي از بين بردن موهاي زائد دارد و حاوي قوي ترين و ايمن ترين تكنولوژي ليزر موهاي زائد مي باشد. همين كيفيت و قدرت بالاي اين دستگاه ليزر موهاي زائد، حماد مد را وادار به فروش اين محصول كرده است. دستگاه ليزر دايود داراي 4 طول موج كند مي باشد. اين دستگاه ليزر عملاً درمان بدون درد را ارائه مي دهد و براي افراد با هر نوع پوست و رنگي بي خطر است و حتي بر روي پوست هاي برنزه نيز به راحتي قابل انجام است.

 

نحوه عملكرد ليزر ديود تيتانيوم


با خريد دستگاه ليزر ديود تيتانيوم، قسمت هاي مختلف بدن مشتري خود را در هر عكس هدف قرار دهيد. بنابراين حذف موهاي زائد با سرعت بالايي انجام مي شود. اين دستگاه با داشتن سيستم خنك كننده قوي از آسيب به پوست و ساير عوارض جلوگيري مي كند. ليزر تيتانيوم عملكرد منحصر به فردي نسبت به ساير ليزرها دارد و با بهره مندي از 4 طول موج مختلف به لايه هاي عمقي پوست نفوذ مي كند.

 

طول موج الكساندرايت با قدرت 755 نانومتر براي از بين بردن موهاي زائد افراد با پوست روشن در دستگاه ليزر موهاي زائد تيتانيومي طراحي شده است. از ديگر طول موج هاي موجود در ليزر تيتانيوم، دايود با طول موج 810 نانومتر در نظر گرفته شده است كه با پاك كردن ريشه مو براي افراد با پوست تيره موثرتر است و سومين و چهارمين طول موج هاي مورد استفاده در اين دستگاه اندياگ است. طول موج هاي 1064 و 940 نانومتر كه نسبت به طول موج هاي قبلي قدرتمندتر هستند و توسط لايه هاي زيرين پوست جذب مي شوند. در نتيجه با سرعت نفوذ بالا فوليكول هاي پوست را هدف قرار مي دهد و در نتيجه در كاهش سوختگي و كبودي بدن موثر است.

نحوه كار دستگاه تيتانيوم به اين صورت است كه همزمان با حركت هندپيس ليزر، به آرامي روي پوست ناحيه مورد نظر گرم مي شود و ناحيه گرم شده توسط پالس هاي نوري انرژي ليزر كه به فوليكول مو نفوذ مي كند، از بين مي رود. مو زائد مي شود. از آنجايي كه فوليكول ها انرژي ليزر را جذب مي كنند، از بين مي روند و ديگر قادر به توليد موهاي جديد نخواهند بود.

در ليزر تيتانيوم با استفاده از تكنولوژي منحصر به فرد in-motion و با استفاده از سيستم ICE plus (نوك خنك كننده ياقوت كبود) حس خنكي مطبوعي را در سطح پوست زيبا ايجاد مي كند. همچنين بايد بدانيد كه از آنجايي كه هندپيس ليزر به طور مداوم حركت مي كند، سطح بسيار گسترده تر با سرعت و سهولت بيشتري درمان مي شود كه به نوبه خود بي نظير است.

خريد از سايت آيساطب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۲۹:۵۶ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

نقش و اهميت خانواده در آمادگي كودك براي اولين معاينه دندانپزشكي

نقش و اهميت خانواده در آمادگي كودك براي اولين معاينه دندانپزشكي

والدين بايد سعي كنند بهترين دندانپزشكي كودكان در اصفهان را براي درمان كودك خود انتخاب كنند. فردي كه به كار خود علاقه دارد و مي تواند با رفتارهاي غيرمنتظره كودكان به خوبي و با حوصله برخورد كند. بنابراين انتخاب و يافتن كلينيك دندانپزشكي كه بر اساس استانداردهاي لازم طراحي و ايجاد شده و داراي محيطي مناسب براي كودكان باشد، اولين قدمي است كه والدين بايد بردارند.

مرحله بعدي آماده سازي كودك توسط والدين قبل از مراجعه به كلينيك است. در واقع بايد ديد مثبتي در فرزندشان براي مراجعه به كلينيك ايجاد كنند. والدين هنگام صحبت در مورد كلينيك نبايد از كلماتي استفاده كنند كه بار منفي دارند و باعث ترس در كودك مي شوند. همچنين نبايد خاطرات تلخ خود را از مراجعه به دندانپزشك مرور و بيان كنند. با ايجاد ذهنيت مناسب در مورد دندانپزشكي مي توان كودك را تا حدودي براي حضور در اين مكان آماده كرد. همچنين سعي كنيد نكات زير را رعايت كنيد.

قبل از مراجعه به كلينيك مطمئن شويد كه كودكتان به اندازه كافي استراحت كرده است، زيرا نبايد در حين انجام عمل هاي دندانپزشكي احساس خستگي كند. هرگز به كودك خود براي مراجعه به كلينيك دندانپزشكي رشوه ندهيد. البته بهتر است به عنوان جايزه براي او هديه تهيه كنيد.
توجه داشته باشيد كه اگر كودك شما از بيماري خاصي مانند بيماري قلبي، آسم، صرع، عقب ماندگي ذهني و ديابت رنج مي برد، حتماً آن را به دندانپزشك اطلاع دهيد. زيرا ممكن است در روند درمان كودك اختلال ايجاد شود. دندانپزشك و دستياران مطب مي توانند با آگاهي از اين موضوع، آمادگي هاي لازم را براي مقابله با شرايط از قبل پيدا كنند. علاوه بر اين، بايد به دندانپزشك كودك خود اطلاع دهيد كه كودك شما در طول روز از چه داروهايي استفاده مي كند.


بهترين سن براي مراجعه كودك به دندانپزشك

سن كودك هنگام مراجعه به دندانپزشك بسيار مهم است. همانطور كه مي دانيد دندان هاي شيري معمولا از 4 تا 18 ماهگي رشد مي كنند، تا 2 تا 3 سالگي مجموعه 20 دنداني كامل مي شود. والدين موظفند از اولين روزي كه اولين دندان كودك در مي آيد از دندان هاي كودك خود در برابر پوسيدگي محافظت كنند. در اين راستا مسواك زدن مرتب كودك و ارتباط با دندانپزشك كودكان ضروري است.

دندان هاي شيري دندان دائمي محسوب نمي شوند و پس از 6 سالگي شروع به لق شدن و افتادن مي كنند. اما اين دندان ها نيز مانند دندان هاي دائمي بسيار مهم هستند و در رشد صحيح دندان هاي دائمي موثر هستند. اگر مراجعه منظم به دندانپزشك اطفال انجام نشود، ممكن است پلاك در شيارها و فضاهاي بين دنداني ايجاد شود. همچنين عدم رسيدگي به موقع به مشكلات دنداني باعث عفونت و التهاب لثه مي شود و نتايج جبران ناپذيري براي فرد به همراه خواهد داشت.

 

اطلاعات بيشتر در سايت دكتر علي بهزادي 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۷:۲۴ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)