برترين اخبار برترين اخبار .

برترين اخبار

علت جراحي رفع غبغب

جراحي رفع غبغب در اصفهان چيست؟


در روش رفع غبغب چربي هاي اضافي از اندام هاي بدن خارج مي شود. اين عمل با بي حسي موضعي انجام مي شود. در ليپوماتيك غگباب چربي اضافي زير چانه تخليه مي شود و چهره اي زيبا براي فرد ايجاد مي شود و فرد جوان به نظر مي رسد. نوك سينه بزرگتر از حد معمول سن فرد را نشان مي دهد. يك جراح زيبايي در حين ليپوساكشن يك برش بسيار كوچك زير چانه ايجاد مي كند. از اين مسير لوله مكش وارد لايه چربي مي شود.

در روش هاي سنتي از گرما براي از بين بردن چربي هاي اضافي استفاده مي شد، به همين دليل سلول هاي چربي از بين مي رفت و در جاي ديگري از بدن قابل استفاده نبود، اما در روش ليپوماتيك چربي به صورت تكه هاي كوچك از بدن خارج مي شود. و مي تواند براي جوانسازي پوست و ساير روش هاي زيبايي استفاده شود.


علت جراحي رفع غبغب


برآمدگي ناشي از لايه اضافي چربي است كه در زير چانه انباشته شده است. عوامل متعددي در ايجاد نقرس نقش دارند. مانند رژيم غذايي كه نقش مهمي در افزايش وزن و در دراز مدت، ساختار و ظاهر كلي بدن دارد. مصرف غذاهاي پر كالري مي تواند به افزايش وزن غير ضروري و ناسالم كمك كند. افزايش وزن در نتيجه مصرف مواد غذايي ناسالم براي بدن مفيد نيست. بدن به جاي بدست آوردن توده عضلاني سالم، چربي را ذخيره مي كند.

سن يكي از شايع ترين علل نقرس است. با افزايش سن، توليد كلاژن كاهش مي يابد و اين بر خاصيت ارتجاعي پوست تأثير مي گذارد. بنابراين، هرچه كلاژن كمتري توليد شود، خاصيت ارتجاعي پوست كمتر مي شود. هنگامي كه اين اتفاق مي افتد، پوست شروع به از دست دادن استحكام خود مي كند و شروع به افتادگي مي كند. افتادگي پوست باعث ايجاد آكنه مي شود.

ژنتيك نقش مهمي در تعيين شكل و ساختار بدن ما دارد. اين عامل نقش مهمي در ايجاد افسردگي در افراد دارد.

وضعيت بدن نيز در ايجاد چشمك زدن موثر است به طوري كه اگر ماهيچه هاي صورت به طور مداوم درگير يا غيرفعال باشند، قدرت خود را از دست داده و ضعيف مي شوند. عضلات اطراف چانه ممكن است به دليل وضعيت نامناسب ضعيف شوند. وقتي ماهيچه ها درگير نباشند، پوست اطراف قطعا خاصيت ارتجاعي خود را از دست مي دهد.

اطلاعات بيشتر در سايت دكتر ميلاد اعتمادي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۸:۵۶ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

نتايج و مزاياي جراحي فك و صورت

چه كساني به جراحي فك و صورت در اصفهان نياز دارند؟


اول از همه، دندانپزشك با تشخيص صحيح ناهنجاري هاي صورت، عملكردهايي را كه تحت تأثير آن ناهنجاري ها قرار مي گيرند، بررسي مي كند. براي تشخيص فك ناسالم و غير طبيعي، دندانپزشك بايد اطلاعات كافي از فك و صورت سالم داشته باشد.

اگر فك و نواحي آن غير طبيعي باشد، مشكلاتي مانند اختلالات خوردن، تنفس و تكلم ايجاد شود، دندانپزشك تمام اين موارد را بررسي مي كند. او عمل جراحي فك و صورت را به بيمار پيشنهاد مي كند. اما چه كساني به جراحي فك و صورت نياز دارند؟ مشكلاتي كه فرد را مجبور به انجام عمل جراحي فك و صورت مي كند به شرح زير است:

فك پايين به جلو يا عقب
انحراف فك پايين
انحراف فك بالا
لثه ها هنگام لبخند زدن بيشتر ديده مي شوند
تنفس غير ارادي از طريق دهان
مشكلات هنگام جويدن و بلعيدن غذا
سفتي شديد فك بالا
درد مزمن در فك و مفاصل آنها
عوامل ژنتيكي و سندرم هاي مادرزادي، عوارض ناشي از ضربه به فك و صورت و ... از جمله علل ناهنجاري در فك و نواحي صورت هستند. كساني كه به دلايل مختلف از جمله بيماري يا تصادف دچار مشكل فك هستند و با مشكلاتي مواجه مي شوند مي توانند به راحتي از خدمات تخصصي فك و صورت و جراحي هاي زيبايي استفاده كرده و نتيجه ايده آل خود را تجربه كنند.
سن مناسب براي جراحي فك و صورت
بهترين سن براي جراحي فك و صورت زماني است كه استخوان فك كاملا رشد كرده باشد، بنابراين بعد از بلوغ يعني در سن 18 تا 25 سالگي بهترين زمان براي جراحي فك و صورت است زيرا رشد فك نيز مي باشد. در اين سن كامل شود پس از آن متوقف مي شود.

اما در برخي موارد كه فك بيمار دچار مشكل جدي و حاد مي شود، جراح فك و صورت سن متقاضي را در نظر نمي گيرد و بر بهبود مشكل و وضعيت وي تمركز مي كند.

نتايج و مزاياي جراحي فك و صورت در اصفهان

اصلاح رديف فك و دندان ها از طريق جراحي فك و صورت تاثيرات شگفت انگيزي بر زندگي و ظاهر شما دارد. برخي از مزاياي جراحي فك و صورت عبارتند از:

بهبود ظاهر و متعادل كردن صورت پس از اصلاح فك
بهبود عملكرد دندان و فك
بهبود تنفس
بهبود اختلالات گفتار و گفتار
بهبود خواب
بهبود وضعيت بلع و جويدن غذا
افزايش اعتماد به نفس، زيباسازي صورت و...

اطلاعات بيشتر در سايت دكتر ميلاد اعتمادي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۷:۳۹ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

كانديد هاي جراحي بيني

چگونه مي توانيم يك جراحي بيني موفق را تجربه كنيم؟


همانطور كه از آمار فزاينده جراحي بيني پيداست، امروزه تعداد زيادي از افراد تجربه عمل بيني خود را دارند. اما آيا همه آنها روند موفقيت آميزي را تجربه كرده اند؟ به نظر شما تجربه جراحي بيني در اصفهان براي همه آنها يكسان بوده است؟
در پاسخ به سوال اول بايد به شما بگوييم كه اين احتمال وجود دارد كه همه جراحي زيبايي بيني را با موفقيت انجام ندهند. رعايت برخي از مواردي كه در ادامه براي شما توضيح داده خواهد شد، منجر به حصول نتيجه مطلوب از جراحي بيني خواهد شد.نتخاب يك جراح بيني خوب مساوي است با شروع فرآيند جراحي بيني در جهت درست. اگر او تجربه و تسلط كافي بر تمامي جوانب فرآيند جراحي بيني داشته باشد، شما را به هدف مورد نظر مي رساند.

نكته بعدي كه بسيار حائز اهميت است، توجه به توصيه ها و راهنمايي هاي پزشك در خصوص مراقبت هاي قبل و بعد از عمل، مدل مناسب براي بيني و داشتن انتظارات معقول از جراحي بيني مي باشد.كي ديگر از عوامل مهم در حصول نتيجه خوب از جراحي بيني انجام عمل در سن مناسب است. در ادامه مقاله در مورد بهترين سن براي جراحي بيني صحبت شده است. با توجه به توضيحات آن قسمت، لازم است افراد پس از رسيدن به سن بلوغ، بيني خود را جراحي كنند.

گر تمام موارد ذكر شده را به درستي رعايت كنيد، بدون شك در گروه افرادي قرار مي گيريد كه تجربه موفقيت آميزي از جراحي بيني داشته اند.

در مورد سوال دوم يعني اينكه آيا سابقه جراحي بيني براي همه متقاضيان يكسان است يا خير بايد به اطلاع شما برسانيم كه اينطور نيست. بيني هر فرد و مشكلات آن منحصر به فرد است. بنابراين نحوه انجام جراحي بيني براي هر كدام متفاوت است و طبيعتا دوره نقاهت نيز براي آنها متفاوت خواهد بود.


بهترين كانديداها براي جراحي بيني


خوب است بدانيد كه جراحي زيبايي بيني يك تصميم كاملا فردي است و شما بايد آن را فقط با توجه به ميل خود انتخاب كنيد. به طور كلي، در صورت داشتن شرايط زير، كانديداي ايده آل براي جراحي بيني در تهران محسوب مي شويد:

رشد صورت شما تكامل يافته است.
از نظر جسمي سالم بمانيد.
براي مدتي قبل از جراحي بيني سيگار نكشيد يا بتوانيد سيگار را ترك كنيد.
نگرش مثبت و اهداف و انتظارات منطقي براي بهبود چهره خود با استفاده از جراحي بيني داشته باشيد.
مهمترين اهداف جراحي بيني
رينوپلاستي زيبايي: جراحي زيبايي بيني يك عمل انتخابي است كه در طي آن ساختار و ظاهر بيني تنها به دلايل زيبايي تغيير مي كند.
رينوپلاستي زيبايي و درماني: اين فرآيند جراحي بيني با هدف بهبود تنفس و رفع مشكلات عملكردي همراه با زيباسازي ظاهر بيني انجام مي شود.
رينوپلاستي ترميمي: جراحي بيني ترميمي يك عمل پزشكي براي ترميم و ترميم بيني است كه به دليل تصادفات، جراحات، درمان هاي سرطان يا عمل هاي قبلي بيني آسيب ديده است.


بهترين سن براي جراحي بيني در اصفهان

براي شما هم اين سوال پيش بيايد كه آيا سن تاثيري در تعيين زمان مناسب براي جراحي بيني دارد؟ پاسخ بله است! در زمينه جراحي بيني پارامترهايي وجود دارد كه بر اساس آن شرايط ايده آل بيمار براي انجام جراحي مشخص مي شود. يكي از اين پارامترها سن است. اكثر بيماران بين 18 تا 40 سال قصد دارند تحت عمل جراحي قرار گيرند. اگرچه اين محدوده سني يك محدوده سني ايده آل محسوب مي شود، اما به اين معنا نيست كه بعد از 40 سالگي يا قبل از 18 سالگي نمي توان جراحي بيني را انجام داد.

براي انجام جراحي بيني لازم است كه ساختارهاي بيني به طور كامل رشد كنند. رشد كامل ساختارهاي بيني اغلب در پايان نوجواني رخ مي دهد. به همين دليل، اكثر جراحان بيني قبل از رشد كامل بيني از انجام جراحي زيبايي بيني اجتناب مي كنند. بعد از ۴۰ سالگي به دليل افزايش سن روند بهبودي كندتر مي شود. بنابراين، داوطلباني كه در دهه چهارم و بعد از آن تحت عمل جراحي بيني قرار مي گيرند، دوره نقاهت طولاني تري را تجربه خواهند كرد.

اطلاعات بيشتر در سايت دكتر ميلاد اعتمادي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۸:۲۲ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

مزايا بلفارو پلاستي

مزاياي بلفاروپلاستي در اصفهان 


بلفاروپلاستي مزاياي زيادي دارد كه از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

1. جوانسازي بالاي چشم
واضح ترين دليلي كه افراد به دنبال جراحي پلك بالايي هستند كه به آن بلفاروپلاستي فوقاني نيز مي گويند، دستيابي به ظاهري جوان تر است.

همه ما پوست نازك و ظريفي در بالاي پلك خود داريم. با گذشت زمان، آن پوست كلاژن كمتري دارد، پروتئين طبيعي كه پوست را سفت مي كند. هنگامي كه اين اتفاق مي افتد، پوست نمي تواند نيروي جاذبه را تحمل كند، بنابراين پلك افتادگي مي كند.

در واقع تا حدودي براي همه ما اتفاق مي افتد، اما برخي از افراد از نظر ژنتيكي مستعد افتادگي پلك هستند. اين افراد مي توانند از سنين پايين متوجه اين مشكل شوند، اما افزايش سن مي تواند آن را در اوايل دهه 20 و 30 سالگي بدتر كند.

بلفاروپلاستي فوقاني تنها راه موثر و قابل اعتماد براي خلاص شدن از شر آن پوست اضافي و جوانتر نشان دادن چشمان شما است.

2. خواب بهتر
آيا تا به حال نصف شب براي رفتن به دستشويي از خواب بيدار شده ايد؟ اگر در اين فرآيند به آينه نگاه كرديد، احتمالا متوجه شده ايد كه چشمانتان نيمه بسته و به طور محسوسي خسته شده اند.

هنگامي كه پوست بالاي پلك بالايي شما افتادگي دارد، همان اثر را دارد. باعث مي شود چشمان شما افتاده و نيمه بسته به نظر برسند. به همين دليل است كه بسياري از بيماران جراحي پلك فوقاني مي گويند كه بعد از جراحي چقدر استراحت كرده اند.


3. افزايش اعتماد به نفس
اگر احساس مي كنيد پيرتر يا خسته به نظر مي رسيد و اين منجر به كاهش اعتماد به نفس شما شده است. خلاص شدن از شر اين خودآگاهي با بلفاروپلاستي فوقاني مي تواند وزني را از روي شانه هاي شما بردارد و شما را آزاد كند تا از ظاهر روزانه خود لذت ببريد. برخي از افراد آنقدر از ظاهر خود ناراضي هستند كه حتي در عكس هاي خانوادگي ظاهر نمي شوند و اين نشان از عدم اعتماد به نفس دارد.

4. افزايش تعاملات اجتماعي مثبت
اگر ديگران فكر مي كنند وقتي شما را مي بينند خسته به نظر مي رسيد، ممكن است به دليل افتادگي پلك باشد. متأسفانه با گذشت زمان و افزايش سن و به دنبال آن كاهش كلاژن سازي، پوست بالاي پلك شروع به افتادگي مي كند كه باعث مي شود چشمان شما كوچكتر به نظر برسند و در واقع روي ظاهر ما تأثير منفي مي گذارد.

ممكن است تعجب كنيد كه وقتي ديگر «چهره خشمگين و خسته» را نداريد، چقدر تفاوت در تعاملات اجتماعي خود خواهيد ديد. مردم رفتار شما را دوستانه‌تر و مثبت‌تر مي‌بينند، بنابراين به شيوه‌اي شادتر با شما رفتار مي‌كنند.

 

اطلاعات بيشتر در سايت دكتر ميلاد اعتمادي 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۴:۴۶ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

چه كساني براي جراحي اتوپلاستي مناسب نيستند؟

افرادي كه گوش هاي معمولي دارند اغلب حتي متوجه آن نمي شوند، اما افرادي كه گوش هاي بزرگ يا شكسته يا حتي قسمت كوچكي از گوش دارند، هميشه از گوش هاي خود آگاه هستند. كودكان به خصوص به مشكلات گوش حساس هستند و آن را يك نقص جدي مي دانند. حتي كودكان كوچكتر با ظاهر متفاوت گوش اغلب توسط كودكان ديگر مورد آزار و اذيت قرار مي گيرند كه اين امر بر اعتماد به نفس آنها و در نتيجه بر توانايي آنها در برقراري ارتباط اجتماعي تأثير منفي مي گذارد. خوشبختانه اصلاح ناهنجاري هاي گوش يكي از معدود جراحي هاي زيبايي است كه حتي در سنين 5 يا 6 سالگي نيز بر روي كودكان قابل انجام است و در واقع هر چه زودتر شكل و نقص گوش اصلاح شود بهتر است.

از اتوپلاستي مي توان براي اصلاح گوش هاي نامتقارن، گوش هاي بسيار بزرگ و/يا گوش هاي برجسته استفاده كرد. اتوپلاستي را مي توان بر روي بيماران در هر سني حتي كودكان انجام داد. با اين حال، تا زماني كه رشد گوش كودك متوقف نشده و بدن او به اندازه كافي رشد نكرده است كه به راحتي اين جراحي را تحمل كند، انجام اتوپلاستي لاله گوش توصيه نمي شود.


متقاضيان مناسب براي جراحي زيبايي گوش در اصفهان 


عفونت گوش درمان نشده يا مزمن نداشته باشيد
غضروف گوش قوي دارد كه براي كوتاه كردن مناسب است
از اين جراحي انتظارات معقولي داشته باشيد
هر دارويي كه در ترميم گوش اختلال ايجاد كند، بايد قبل و بعد از جراحي زيبايي گوش قطع شود. علاوه بر اين، اگر سيگار مي كشيد، لازم است حداقل دو هفته قبل و بعد از جراحي سيگار را ترك كنيد تا گوش به خوبي بهبود يابد.

اگر قصد انجام جراحي اتوپلاستي را براي كودك خود داريد، كودك شما بايد حداقل 5 سال سن داشته باشد و بتواند به درستي عمل جراحي اتوپلاستي را درك كند تا بتواند در مورد انجام يا عدم انجام آن تصميم آگاهانه بگيرد.


چه كساني براي جراحي اتوپلاستي مناسب نيستند؟


از آنجايي كه هيچ دو گوش در يك فرد يكسان و كاملاً متقارن نيستند، افرادي كه قصد انجام جراحي اتوپلاستي را دارند بايد بدانند كه جراحي زيبايي گوش، گوش هاي آنها را كاملاً متقارن نمي كند. بنابراين جراحي زيبايي گوش براي افرادي كه انتظارات غيرواقعي از جراحي گوش دارند و همچنين افرادي كه نمي توانند به طور كامل دستورالعمل هاي بعد از جراحي ذكر شده در زير را رعايت كنند، مناسب نيست.

بيماراني كه اسكار و گوشت اضافي روي گوش يا ساير قسمت‌هاي بدن خود دارند، بايد توجه داشته باشند كه جراحي اتوپلاستي ناير ممكن است جاي زخم‌هاي مشابهي را روي گوش‌هايشان بگذارد.

در نهايت، كودكاني كه دچار عفونت جدي گوش هستند يا قصد دارند تحت عمل جراحي پرده گوش، پشت گوش يا لوزه‌ها قرار بگيرند، بايد قبل از انجام جراحي زيبايي گوش صبر كنند تا عفونت گوش يا جراحي به طور كامل بهبود يابد.

اطلاعات بيشتر در سايت دكتر ميلاد اعتمادي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۵:۱۹ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

علل چاقي صورت

علل چاقي صورت


دلايل زيادي باعث چاقي صورت و تجمع چربي در ناحيه گونه مي شود كه از جمله اين دلايل مي توان به موارد زير اشاره كرد:

استفاده از رژيم هاي غذايي غلط و نامناسب: امروزه به دليل افزايش مشغله ها، توجه مردم به تغذيه سالم كمتر شده است، روي آوردن به فست فودها و غذاهاي آماده يكي از عوامل افزايش چاقي است. بدن چاق به طور طبيعي منجر به چاق شدن صورت مي شود.
ابتلا به برخي بيماري ها: گاهي اوقات چاقي افراد ربطي به تغذيه آنها ندارد و ناشي از برخي بيماري هاست. بيماري هايي مانند كم كاري تيروئيد، بيماري هاي كليوي و غيره، مصرف الكل و ساير نوشيدني هاي ناسالم نيز مي توانند از علل چاقي باشند.
كمبود آب كافي در بدن: زماني كه بدن به دليل كمبود آب و نرسيدن مواد معدني به اندام ها دچار كم آبي مي شود، اين نواحي از بدن با فعاليت بيشتر سعي در بهبود اين شرايط دارند كه باعث افزايش حجم در آن اندام ها مي شود. .
علل ارثي: برخي از چاقي هاي آنها ربطي به بيماري، تغذيه و ... ندارد و علت ارثي دارد.
افزايش سن: گاهي افراد به دليل افزايش سن دچار افتادگي گونه مي شوند.
همه اين دلايل مي تواند فرد را به دنبال راهي براي از بين بردن اين چربي ها براي رسيدن به چهره مورد نظر خود سوق دهد.

مزاياي جراحي بوكال فت در اصفهان


هدف از جراحي چربي باكال يا برداشتن چربي باكال بسيار واضح است و در اين مورد مي توان به گزينه هاي زير اشاره كرد:

برجسته كردن و مشخص كردن گونه ها
بهبود خطوط گونه و فك
جوانسازي صورت و تقويت صورت و افزايش اعتماد به نفس
كانديداي مناسب براي جراحي چربي باكال
اگر يك يا چند مورد از شرايط زير براي شما صدق مي كند، ممكن است كانديد مناسبي براي جراحي چربي باكال باشيد:

شما از سلامت جسماني خوبي برخوردار هستيد.
وزن خوبي داري
شما صورت گرد و چاقي داريد.
از پر كردن گونه هايت متنفرم.
از جراحي انتظارات واقع بينانه داشته باشيد.

اطلاعات بيشتر در سايت دكتر ميلاد اعتمادي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۳۰:۱۷ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

جراحي پروتز چانه چجوري انجام مي شود

جراحي پروتز چانه چگونه انجام مي شود؟


همانطور كه قبلا ذكر شد، اين جراحي براي بزرگ كردن و جلو آوردن چانه انجام مي شود. در اين جراحي كه با بيهوشي عمومي يا بي حسي موضعي قابل انجام است، ايمپلنت بايد در پايين ترين قسمت فك قرار گيرد و براي اين كار از دو روش مي توان استفاده كرد:

برش داخل دهاني: در اين روش جراح يك برش عرضي در داخل دهان و فك پايين ايجاد مي كند كه در تماس با لثه (شيار بين لب و فك) است. سپس لايه عضلاني داخل چانه شكافته شده و در نهايت ايمپلنت داخل چانه قرار مي گيرد و در جاي خود ثابت مي شود. در اين جراحي همچنين اين امكان وجود دارد كه جراح از طريق برشي كه در زير چانه ايجاد مي شود، پروتز را در محل مناسب خود قرار دهد.
برش زير چانه: روش ديگري براي قرار دادن پروتز در چانه وجود دارد كه طي آن برشي حدود 2 سانتي متر از خارج و زير چانه ايجاد مي شود و اين شكاف تا لايه هاي نزديك به استخوان ادامه مي يابد و پروتز پايين تر است. از مكان محل قرارگيري اعصاب صورت قرار مي گيرد.


چه كساني كانديداي مناسب براي جراحي پروتز چانه هستند؟


جراحي پروتز چانه اغلب به منظور تناسب و متعادل كردن ظاهر صورت با بزرگ كردن يا كوچك كردن چانه نسبت به لب ها و بيني انجام مي شود.
از نظر زيبايي و طبيعي، محل قسمت بيرون زده چانه بايد كمي پشت لب باشد. اگر افراد چانه كوچكي دارند و اين اندازه زياد است و چانه خيلي از لب فاصله دارد، جراحي پروتز چانه براي آنها توصيه مي شود.
در واقع بهترين موارد براي جراحي پروتز چانه افرادي هستند كه چانه ضعيف و عقب رفته دارند و از سلامت جسماني كامل برخوردار هستند.


مزاياي جراحي پروتز چانه در اصفهان


عمل پروتز چانه با تكميل استخوان جلوي فك و زير دندان باعث تقويت چانه مي شود كه مزاياي زير را خواهد داشت.
• روشي ايمن و موثر كه هماهنگي و تعادل را در صورت و گردن ارتقا مي دهد
• ايجاد خط فك شفاف و متعادل
• دستيابي به ظاهري طبيعي و جوان
• پروتز چانه باعث مي شود گونه هايي كه برجسته نيستند خوب به نظر برسند
• ماندگاري طولاني در مقايسه با ساير روش هاي شكل دادن به چانه مانند تزريق ژل و چربي

اطلاعات بيشتر در سايت دكتر ميلاد اعتمادي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۹:۵۳ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

مزاياي پروتز گونه

گونه ها مي توانند تاثير قابل توجهي روي صورت شما داشته باشند. گونه هاي برجسته مي توانند ظاهر افراد را جذاب تر و شاداب تر كنند. برخي از افراد به خصوص خانم ها براي افزايش زيبايي چهره خود از كاشت گونه استفاده مي كنند. صورتشان را زياد مي كنند. برخي از افراد گونه ندارند و شكل صورتشان آنقدر زاويه دار است كه برآمدگي گونه ندارند. اين افراد صورت بيضي دارند، اين افراد مي توانند با پروتز گونه صورت خود را پرتر و جذاب تر نشان دهند. برخي ديگر با افزايش سن چهره اي آويزان خواهند داشت. اين افراد با پروتز گونه مي توانند جذابيت خود را بازگردانند.


پروتز گونه در اصفهان


بسياري از مطالعات نشان مي دهد كه افراد جذب چهره هاي متقارن مي شوند. هنگامي كه استخوان هاي صورت به طور نامتناسبي رشد مي كنند، مي توانند باعث عدم تقارن هاي غيرجذاب صورت، به ويژه برآمدگي چانه و گونه ها شوند. يك ايمپلنت با اندازه مناسب مي تواند تقارن دلپذيري را به گونه ها، فك يا چانه بازگرداند و به بهبود ظاهر صورت كمك كند.

پروتز گونه در جراحي هاي زيبايي صورت و پروتزهاي صورت بسيار رايج شده است. بيشترين استفاده از اين پروتز مربوط به رسيدن به تقارن در صورت نامتقارن است، اين روش همچنين مي تواند تناسب بين فك و گردن را بهبود بخشد و ظاهر مردانه تري به مردان بدهد. در خانم ها كاشت گونه مي تواند جلوه زيبايي از گونه هاي بلندتر ايجاد كند.


چند نكته در مورد پروتز گونه:


پروتز گونه براي كانتور كردن استخوان گونه، استخوان فك يا چانه و بهبود فرم صورت استفاده مي شود.
اين نوع پروتزها فرم هاي جامد در اندازه هاي مختلف از سيليكون يا هيدروكسي آپاتيت هستند
پروتزهاي گونه به ندرت حركت مي كنند يا مي شكنند
اين پروتز را مي توان در تركيب با ساير روش ها مانند جراحي بيني، ليفت صورت استفاده كرد.
جراحي پروتز بيشتر براي افراد بين 20 تا 40 سال انجام خواهد شد.
علائم پيري صورت

پيري صورت علائم زيادي دارد:

افتادگي كه باعث شل شدن و افتادگي پوست مي شود.
از دست دادن حجم، كه براي مثال باعث فرورفتگي گونه مي شود.
چروك شدن پوست كه باعث ايجاد فرورفتگي در پوست مي شود.
نور خورشيد كه مي تواند به كيفيت پوست شما آسيب برساند.

اطلاعات بيشتر در سايت دكتر ميلاد اعتمادي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۹:۳۰ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

انواع ژل لب

پروتز لب در اصفهان

پروتز لب يكي از جراحي هايي است كه اين روزها در جهت زيبايي بسيار انجام مي شود و طرفداران زيادي دارد. شايد اين سوالات براي شما پيش آمده باشد كه اين روش چگونه انجام مي شود؟ مزايا و معايب آن چيست؟ هزينه اين روش چقدر است؟ در اين مقاله به بررسي اين موارد پرداخته ايم.

پروتز لب چيست؟
 

پروتز لب يكي از جراحي هاي زيبايي است كه مي تواند لب هاي شما را حجيم تر و زيباتر نشان دهد. با افزايش سن، حجم لب ها كاهش مي يابد، ارتفاع لب ها كاهش مي يابد و سفتي آن روي صورت كاهش مي يابد. لب ها را برجسته كنيد، خطوط ريز و چين و چروك اطراف لب و علائم پيري را كاهش دهيد. همچنين داشتن لب هاي پرتر و حجيم به بسياري از افراد اعتماد به نفس يا جذابيت بيشتري مي دهد. به منظور افزايش حجم لب، استفاده از پروتز از طريق جراحي و همچنين تزريق فيلر (ژل، چربي و ...) رايج است. اگرچه تقويت لب با استفاده از تزريق ژل و چربي يك روش رايج است، پروتز لب بهبود طولاني‌مدتي را ارائه مي‌كند.
پروتزهاي لب داراي اشكال و اندازه هاي متفاوتي هستند و فرم آنها بايد براي برجسته سازي لب ها سفارش داده شود. پروتزها معمولاً از ماده مصنوعي به نام پلي تترا فلوئورواتيلن منبسط شده ساخته مي شوند كه از طريق لب ها عبور داده مي شود و اضافات آن برداشته مي شود تا كاملاً اندازه لب باشد، بنابراين لازم است يك متخصص مجرب براي انجام صحيح پروتز پيدا كنيد.
كاشت لب مي تواند به طور دائمي لب هاي شما را بزرگ كند و نتايج به دست آمده اصلاح بيشتري را در وضعيت لب نسبت به فيلرهاي پوستي ايجاد مي كند و مي تواند انتخاب خوبي براي افرادي با لب هاي نازك باشد. سه نوع متداول پروتز لب عبارتند از GORE-TEX، SoftForm و AlloDerm. هر كدام از اين روش ها از نظر تاثير بر روي لب هاي بيمار تفاوت جزئي دارند. بنابراين لازم است براي انتخاب روش مناسب اطلاعات لازم در مورد اين روش ها را داشته باشيد.

 

انواع پروتز لب

پروتز لب انواع مختلفي دارد كه مي توان آنها را به شرح زير دسته بندي كرد:

- نوع مايع شامل كلاژن، Restylane و Liquid Radiance

- نوع ورق شامل Alloderm، Dermaplant، Fascia يا Gore-Tex.

پروتز لب GORE-TEX
پروتز لب GORE-TEX از يك درمان ابتدايي به نام ePTFE مشتق شده است، كه در آن مواد خام مورد استفاده مشابه مواد مورد استفاده براي چادر و باراني است. اين ماده يك پليمر غيرفعال است كه سال هاست در جراحي ها استفاده مي شود. پس از پروتز لب با استفاده از اين روش، بيمار ممكن است كمي خشكي لب هاي خود را تجربه كند، اما اكثر بيماران به سرعت خود را با شرايط جديد وفق مي دهند. اين روش پروتز داراي يك ماده ريز متخلخل است كه مي تواند به طور موثري با رشد طبيعي بافت لب، پروتز را به بخشي از لب تبديل كند.

اطلاعات بيشتر در سايت دكتر ميلاد اعتمادي

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۵:۰۴ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)

مقايسه ليفت باز پيشاني با ليفت آندوسكوپي

ليفت پيشاني در اصفهان


ليفت باز تنها روشي است كه در آن مي توان به استخوان پيشاني فرم داد. در اين روش استخوان در دسترس مستقيم است و برجستگي هاي بالاي ابرو كه به پيشاني نئاندرتال معروف است قابل تراشيدن است. در صورت وجود گودي در ناحيه پيشاني از پودر استخوان براي پركردن آن استفاده مي شود و حتي در صورت لزوم از پروتزهايي با طراحي مخصوص براي پيشاني استفاده مي شود.

شكل دادن به پيشاني


معايب بالابر باز
اين روش به برش هاي بسيار زيادي نياز دارد، گاهي اوقات بريدگي در جلوي رويش مو ديده مي شود. موهاي رشد كرده معمولا بين موهاي ضخيم ديده نمي شوند، اما در امتداد خط مو، موها به طور كلي مي ريزند. در آقايان به دليل احتمال ريزش مو و عقب رفتن موها به خصوص در ناحيه شقيقه، احتمال رويت محل برش وجود دارد. اما تكنيك هاي پيشرفته كاشت مو تا حدود زيادي اين مشكل را حل كرده است. اگر بريدگي جلوي مو قابل مشاهده باشد، مي توان با كاشت چند رديف مو، برش را كاملاً پنهان كرد.

 

مقايسه ليفت باز پيشاني با ليفت آندوسكوپي

 

ليفت باز در مقايسه با ليفت آندوسكوپي امكان اصلاح طول و فرم پيشاني را دارد. در ليفت آندوسكوپي هميشه طول پيشاني افزايش مي يابد اما در روش باز كنترل طول در دست جراح خواهد بود. يكي از معايب روش ليفت باز نسبت به آندوسكوپي، برش نسبتا طولاني و امكان قابل مشاهده بودن برش است. به همين دليل است كه امروزه ليفت باز جاي خود را به ليفت آندوسكوپي داده است.

 

اطلاعات بيشتر در سايت دكتر ميلاد اعتمادي 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۹:۴۸ توسط:خانم نويسنده موضوع: نظرات (0)